نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه نیز در ادامه جنایت های خود علیه فلسطینیان به اردوگاه آوارگان الدهیشه در نزدیکی شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری یورش بردند.

 به گزارش مشرق، رسانه های خبری فلسطین اعلام کردند: صبح امروز دوشنبه در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه الدهیشه در نزدیکی شهر بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری 15 فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.

شاهدان عینی گفتند که یک گروه از نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه به اردوگاه الدهیشه یورش آورده و خانه یک شهروند فلسطینی را محاصره کرده و صلاح الجعیدی (23 ساله) را بازداشت کردند که باعث وقوع درگیری بین این نظامیان با شهروندان فلسطینی شد.

تیم امداد میدانی نیز اعلام کرد که 15 فلسطینی را که در درگیری های اردوگاه الدهیشه مصدوم شده بودند، معالجه کردند.
نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز دوشنبه همچنین به چند روستای فلسطینی یورش برده و 12 فلسطینی را به بهانه تحت تعقیب بودن بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی هم اکنون 6500 فلسطینی را در زندان های خود اسیر کرده است.

بازداشت دختر فلسطینی در جنوب الخلیل به بهانه حمل سلاح سرد

نظامیان رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی را در ایست بازرسی «زیف» در ورودی شهر یطا واقع در جنوب الخلیل به بهانه در اختیار داشتن سلاح سرد بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این دختر جوان در حین بازرسی چاقوی خود را به مکانی دورتر پرتاب کرده است.

تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت گروهی از نظامیان صهیونیستی در جنوب الخلیل

مبارزان مقاومت فلسطین در آخرین ساعات یکشنبه شب گذشته به سمت گروهی از نظامیان ارتش صهیونیستی در نزدیکی "سدة الفحص" در جنوب الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری تیراندازی کردند.

مبارزان مقاومت پس از نماز عشاء به این گروه از نظامیان صهیونیستی حمله کردند و توانستند پس از انجام ماموریت خود به سمت به پایگاه های خود بازگردند.

ارتش صهیونیستی پس از این حادثه کار جستجوی گسترده منازل شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل برای پیدا کردن عاملان این حمله را آغاز کرد.

استان الخلیل از لحاظ تعداد شهدا و آمار اجرای عملیات های مقاومتی در طول انتفاضه قدس در صدر مناطق مختلف فلسطینی نشین قرار داشته است و در همین راستا، در معرض شدیدترین حملات و محاصره رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و نظامیان صهیونیستی هر از چند گاهی دست به حملات و بازداشت های گسترده در این منطقه می زنند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

شهرک نشینان صهیونیست صبح  امروز دوشنبه در میان حراست شدید نیروهای پلیس رژیم اشغالگر از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از شهرک نشینان با یورش به مسجد الاقصی قصد داشتند مراسم تلمودی را در آنجا به جا آورند که نگهبانان مسجد مانع این کار آنها شدند.

بر پایه این گزارش، نیروهای پلیس رژیم اشغالگر که در ورودی های مسجد الاقصی مستقر هستند، کارت های شناسایی زنان فلسطینی را پیش از ورود آنها به مسجد مصادره کردند.

یورش محدود بولدوزرهای رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس

4 بولدوزر رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه تا مسافت 70 متری شرق شهرک خزاعه در شرق خان یونس یورش آوردند.
بر اساس این گزارش، بولدوزرهای رژیم صهیونیستی با یورش به شرق شهرک خزاعه واقع در شرق خان یونس اقدام به خاکبرداری جزئی در اراضی شهروندان فلسطینی کردند در حالیکه هواپیماهای شناسایی این رژیم نیز در حال پرواز بر فراز این منطقه بودند.

بازداشت 25 شهروند فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری

نیروهای اشغالگر از شب گذشته تا صبح امروز دوشنبه 25 شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

باشگاه اسیر فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد که بیشتر این بازداشت ها در استان الخلیل بودند به گونه ای که 13 نفر از شهروندان بازداشت شدند و از جمله این بازداشت شدگان عبله عبد الواحد العدم (45 ساله) است که پس از زخمی شدن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و علاوه بر آن 10 شهروند دیگر در چند روستای این استان بازداشت شدند که از جمله این بازداشت شدگان عبارتند از: کرم مسالمه (17 ساله) ، أکرم رسمی مسالمه (17 ساله) ، سائد إبراهیم مسالمه، سامر جمال محمد زماعره، بهاء عیسى زماعره، عبد الحلیم عیسى زماعره، موسى أحمد الطیطی، شریف خضر شریف (16 ساله) ، خالد سلیم رشد (20 ساله) ، هیثم یوسف ابو غازی (22 ساله).

در قدس نیز چهار فلسطینی از جمله سه نوجوان بازداشت شدند که عبارتند از:  موسى رائد خضر (15 ساله)، أحمد خالد عویسات (16 ساله)، علی عویسات (16 ساله) ، یاسین قنبر (19 ساله) و علاوه بر آن دو برادر نیز به نام های محمد و قسام محمود شعابنه در روستای بیرنبالا بازداشت شدند.

در طولکرم نیز 3 شهروند به نام های عبد الرحیم بسام ابو شنب (28 ساله) ، هادی عماد الصدر (24 ساله) و إیهاب حسین جیوسی بازداشت شدند.

از شهرک سلواد در استان رام الله و البیره نیز یک شهروند به نام غالب سامی ورده بازداشت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس