مراسم شام غریبان این شهید، امروز بعد از ظهر از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام حسین علیه السلام واقع در خیابان لاله، میدان امام حسین علیه السلام برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساعاتی دیگر، پیکر شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی در تبریز، از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تشییع خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان این شهید، امروز بعد از ظهر از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام حسین علیه السلام واقع در خیابان لاله، میدان امام حسین علیه السلام برگزار خواهد شد.

تشییع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    خوش به سعادتت. برایمان دعا کنید.
  • تبریزی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    مزار شهید محمدرضا فخیمی یک جریان زیبایی داره: 2سال قبل که محمودرضا بیضایی شهید شد و به عنوان اولین شهید مدافع حرم تبریزی در قطعه11 وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد چند ماه بعد ، محمدرضا فخیمی اومده بود کنار قبر شهید بیضایی و با چوب روی زمین جای قبر میکشید و میگفت اینجا هم قبر من خواهد بود!! یک سال و نیم گذشت تا اینکه تیرماه امسال حامد جوانی در سوریه شهید شد و بصورت غیرعادی با فاصله حدود دو متری سمت چپ شهید بیضایی به خاک سپرده شد در حالیکه قاعدتا باید کنار شهید بیضایی دفن میشد. ششماه بعداز حامد، وحید نومی در عراق شهید شد و سمت راست شهید حامد جوانی به خاک سپرده شد و بصورت کاملا تصادفی بین محمودرضا بیضایی و وحید نومی فقط به اندازه یک قبر جای خالی مانده بود که دیروز شهید محمدرضا فخیمی همان طور که دو سال قبل خودش کروکی قبرش را کنار شهید بیضایی کشیده بود به خاک سپرده شد!!!! به هر حال شهدای مدافع حرم پیش خدا مقاماتی دارند که خدا جزئی ترین خواسته هایشان را هم رد نمیکند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس