کد خبر 510101
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

در حالی که شبکه خبری العربیه مدعی است اعضای هیأت اعزامی انصارالله به مذاکرات سوئیس، در اعتراض به ادامه درگیری‌ها در یمن، میز مذاکرات را ترک کرده‌اند، مذاکره‌کننده ارشد انصارالله این خبر را از اساس تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، در حالی که نیروهای وفادار به «عبدالربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن به آتش‌بس پایبند نمانده‌اند و جنگنده‌های سعودی هم به شهر صعده حمله کرده‌اند، مذاکره‌کنندگان اعزامی انصارالله می‌گویند که میز مذاکرات را ترک نمی‌کند.

امروز نیروهای وفادار به «هادی» به شهر «تخضع» در شمال یمن حمله کردند و دقایقی بعد هم شبکه خبری العربیه اعلام کرد که هیأت اعزامی انصارالله به محل مذاکرات صلح در دهکده «بی‌یِن» در اعتراض به تحولات میدانی، از حضور در پای میز مذاکرات خودداری کرده‌اند.

خبرنگاران حاضر در محل مذاکرات این مطلب را با نمایندگان انصارالله در میان گذاشته و یک منبع نزدیک به این هیئت به گفته با وجود نقض آتش‌بس در یمن و حتی وجود تناقض میان توافقات روز سوم مذاکرات و بیانیه سازمان ملل، این انصارالله نخواهد بود که میز را ترک می‌کند.

این منبع که نمی‌خواست نامش فاش شود، در ادامه گفته: «در نسشتی خصوصی که با نمایندگان کنگره مردمی داشتیم، اعتراض خود را نسبت به نحوه انعکاس نامناسب تصمیمات جلسه روز شوم در بیانیه سازمان ملل، اعلام کردیم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس