خروج جاسم کرار از لیست آبی‌ها سبب شده تا پرویز مظلومی به فکر پر کردن جای خالی این هافبک طراح در میانه میدان استقلال باشد و در لیستی که در اختیار هیئت مدیره استقلال قرار گرفته نام 3 هافبک مطرح به چشم می خورد.

عملکرد بازیکنانی که در لیست خرید استقلال هستندگروه ورزشی مشرق - گفته می‌شود آبی‌ها امیدوارند تا از میان دو، سه بازیکن شاغل در لیگ برتر و یک هافبک برزیلی مشکل خود در میانه میدان را حل کنند.

* فرناندو گابریل
گابریل برزیلی نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم برای پرسپولیس‌ 9 بازی انجام داد، در شرایطی که در تمام دیدارهای یادشده انتخاب اول کادرفنی برای پر کردن پست پشت مهاجمان بود به نظر می‌رسد نمایش قابل‌توجه گابریل با پیراهن پرسپولیس‌ در لیگ قهرمانان آسیا و 9 دیدار لیگ برتر به چشم استقلالی‌ها هم آمده باشد.

گابریل در کنار 696 دقیقه تلاش لیگ برتری خود 4 بازی هم – برای قرمزها- در لیگ قهرمانان انجام داد. فرناندو در تقابل با النصر یکی از عوامل تاثیرگذار بود و همان نمایش خوب سبب شد تا ابتدای لیگ جاری عربستان راهی تیم لیگ برتری الفیصلی شود.

گابریل هفته اول رقابت‌ها (شنبه 31 مرداد 94) 90 دقیقه با شماره 10 به عنوان هافبک پشت مهاجم برابر القادسیه بازی کرد، در شرایطی که تیمش نتیجه هفته اول لیگ برتر عربستان را یک بر صفر واگذار کرد. وی هفته دوم مسابقات هم وارد ترکیب اصلی الفیصلی برابر التعاون شد و در این دیدار نیز شکست یک بر 2 را به همراه تیمش تجربه کرد.

عملکرد بازیکنانی که در لیست خرید استقلال هستند
فرناندو پس از آن به خاطر مشکلات شخصی از تیم عربستانی جدا شد. الفیصلی فعلا با 13 امتیاز تیم هشتم لیگی است که 10 هفته از آن می‌گذرد. حال باید دید بازیکنی که نزدیک به 4 ماه در تیمی بازی نکرده راهی تیم بالانشین لیگ برتر ایران خواهد شد یا نه. البته شنیده شده که گابریل نیم نگاهی هم به تراکتورسازی و امیر قلعه نویی دارد!

* بختیار رحمانی
از بختیار رحمانی باید به عنوان گزینه نزدیک به استقلال نام برد. هافبک سابق فولاد اهواز که علاقه‌اش به رنگ آبی را انکار نکرده و نمی‌کند.
رحمانی این فصل برای تراکتورسازان در هر 14 بازی تبریزی‌ها به میدان آمد تا 3 گل به ذوب‌آهن‌ (2) و سایپا بزند.

عملکرد بازیکنانی که در لیست خرید استقلال هستند
بختیار برای اینکه نشان دهد حسابی آماده است، در تقابل هفته دهم برابر ذوب‌آهن‌ به جز گل‌هایی که زد یک پاس گل هم داد تا تاثیرگذاری‌اش در اردوی سرخپوشان بیشتر به چشم بیاید. رحمانی طی 14 هفته 955 دقیقه پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرده است.

* داریوش شجاعیان
گفته می‌شود که سومین گزینه برای جایگزینی جاسم کرار در استقلال داریوش شجاعیان است. هافبک 23 ساله گسترش‌فولاد که در فصل جاری لیگ برتر تمام بازی‌ها را به عنوان بازیکن اصلی دنبال کرده است.

شجاعیان به جز 3 گلی که به تراکتورسازی (هفته دوم)، صبا (هفته سوم) و سیاه‌جامگان (هفته چهارم) زده، در تقابل با پدیده هم یک پنالتی به دست آورده است. این هافبک آینده‌دار هفته قبل در تقابل با سپاهان (هفته 13) هم یک پاس گل داد تا همه‌جوره ارزش‌هایش را نشان دهد.

عملکرد بازیکنانی که در لیست خرید استقلال هستند
البته آمدن داریوش به جمع آنی پوشان کمی بعید به نظر می رسد چرا که فراز کمالوند به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن این هافبک خلاق نیست. کمالوند امروز پس از دیدار هفته چهاردهم در مورد حضور شجاعیان در استقلال گفت: این سوال یک جواب مشخص دارد آیا استقلال رحمتی را از دست می‌دهد؟آیا پرسپولیس هم طارمی را از دست می‌دهد؟ اگر آنها این بازیکنانشان را از دست می‌دهند ما هم شجاعیان را از دست می‌دهیم.

حال باید دید مدیران آبی در نهایت موفق می‌شوند پای کدامیک از بازیکنان مذکور را در مهلت نقل و انتقالات میان‌فصل به اردوی استقلال باز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    آقای مظلومی واقعاگابریل وشجاعیان بازیکنن انتخاب کردی...بدردلیگ3 هم نمیخورن.حسن زاده وبختیار..بیار والسلام دیگه نیازی نیست
  • حمید ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    دیدی که حسن زاده نبود.ولی با حرفت موافقم.
  • سلام ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    رحمانی از همه ی اونا بهتره.ممنون از مشرق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس