کد خبر 508322
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

متهم ردیف سوم گفت: زنجانی چون نمی‌خواست پرسنلش شب عید شرمنده خانواده‌شان باشد از من کمک خواست من هم تا حدی که در توانم بود کمک کردم و زنجانی دیون خود را تا ابتدای سال 89 پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، «ح.ف.ه» متهم ردیف سوم پرونده نفتی در ادامه دفاعیات خود اظهار داشت: زمانی که این تفاهم‌نامه امضا شد مرتضوی تازه به مجموعه تأمین اجتماعی رفته بود و زمانی که با او صحبت کردم فهمیدم که اطلاعی از شرکتها ندارد وی حتی آدرس شرکت‌ها را نمی‌دانست و از کارشناسان مشاوره می‌گرفت.

وی گفت: آیا درست است برای اینکه خود را پاک کنید هر شهادت غلطی بدهید؟ البته همانطور که نماینده دادستان اظهار داشتند در این تفاهم‌نامه بسیاری از مقررات رعایت نشده است.

در این لحظه نجفی نماینده دادستان تهران در پاسخ به اظهارات متهم ردیف سوم گفت: اینها غلط نیست بلکه گزارش‌های سازمان تأمین اجتماعی بوده و مستند به قانون است.

«ح.ف.ه» در ادامه به منابع دریافتی از زنجانی اشاره کرد و گفت: اواخر سال 88 زمانی که عضو هیأت مدیره شرکت غدیر بودم متوجه شدم که زنجانی در پرداخت پاداش و عیدی پایان سال به پرسنل خود با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد: زنجانی چون نمی‌خواست پرسنلش شب عید شرمنده خانواده‌شان باشد از من کمک خواست من هم تا حدی که در توانم بود کمک کردم و زنجانی دیون خود را تا ابتدای سال 89 پرداخت کرد.

وی افزود: زنجانی به من گفت که 5 میلیون یورو را به حسابم منظور می‌کند تا بدهی‌هایم را پوشش دهد و همین اتفاق هم افتاد.

«ح.ف.ه» با بیان اینکه مبلغ در حساب نزد خود زنجانی منظور شد اما پولی ندادند گفت: زنجانی هم یک تخفیف خوب برای بانک ملت گرفته بود که از محل آن 4 میلیارد تومان به حساب من نزد خودش واریز کرد همه اینها عملیات دفتری بود و در اصل چیزی پرداخت نشد و دریافت‌های من همه به عنوان بدهی و مربوط به سال‌های 89 و 90 است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که زنجانی گفته اینها مربوط به سود بازرگانی قبل از سال 91 بوده و چیزی از اموال زنجانی به نام من نشده است و مدرکی هم در این خصوص وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس