تیم فوتبال امید استقلال با شش گل تیم فوتبال امید پرسپولیس را شکست داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید اسماعیلی واقع در منطقه یافت‌آباد تهران و در حضور نزدیک به 500 تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه در نهایت با پیروزی شش بر دو شاگردان علی سامره به سود استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را عرفان بادی 35 و شاهین رنجبر45 و شاهین باقری 50 و مرتضی وثوق 65 و دوستی 2گل( 85 (پنالتی) و 88 به ثمر رساندند. و دو گل پرسپولیس در دقایق 78 و 83 توسط سید حسین حسینی و امیر حسین قادری برای شاگردان شاه محمدی به ثمر رسید.

*قضاوت این مسابقه بر عهده آقای عرب‌براقی بود.

*ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی،مرتضی فنونی زاده و رضا صادق‌پور مدیرعامل کنونی باشگاه راه‌آهن که تا هفته گذشته ریاست آکادمی استقلال را بر عهده داشت این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*این پیروزی در حال به سود تیم استقلال رقم خورد که علی سامره یک بار دیگر با تیم امید استقلال پرسپولیس را شکست داده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 10 دقیقه جهنمی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    هوراااااااااااا..............تبریک به همه استقلالی ها......... بر طبل شادانه بکوب........ برید با این برد یک سال به جشن و پایکوبی بپردازید.............. حسرت به دل موندید آخه
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    عزیزم ما بهترین تیم ایرانیم لنگی های 6 تا از فتح خورده!راسی فتح چیه ؟تیم محلاته؟
  • اشک درار مشرق ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    جناب 10 دقیقه جهنمی!کاملا معلومه که دارید می سوزید!دیگه خودتون هم بکشید نمیتونید بگید که این شش جعلیه!البته من قبلا هم تو همین مشرق گفتم اون 4 هم که شما خودتون رو میکشید بگید جعلیه من زیر بارش نمیرم حتی اگه خود مجیدی بیاد بگه جعلیه!از این به بعد 6 هم نشون میدیم!این شما هستید که به خاطر مساوی دربی یک سال به جشن و پایکوبی بپردازید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس