کد خبر 507431
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

با آنكه در حكم حكومتي امام(ره) از نام مهندس بازرگان به عنوان پدر معنوي منافقين ياد مي شود و خطر نهضت آزادي بالاتر از خطر ديگر گروهكهاست، اما رئيس جمهور محترم امسال در نطق خود در دانشگاه شريف از او به نيكي در كنار نام بزرگان انقلاب از جمله امام خميني(ره) و شهيد بهشتي ياد ميكند و برخي حضار هم در آن نشست براي او كف و سوت ميزنند!

ما در فتنه جديد با يك مشت ياغي طرف هستيمبه گزارش مشرق، در آستانه برگزاري انتخابات سومين دوره مجلس شوراي اسلامي روز 30 بهمن سال 66 حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي اكبر محتشمي وزير كشور وقت نامه اي به امام خميني(ره) مي نويسد و در آن ضمن تشريح مواضع نهضت آزادي در مورد مسائل كشور دو سئوال كليدي و در حقيقت دو استفتاي سياسي از امام (ره) در مورد نهضت آزادي مطرح مي كند. (1)
1- آيا نهضت آزادي به عنوان يك سازمان و حزب سياسي به رسميت شناخته شود؟
2- با توجه به اينكه ماده 30 قانون انتخابات شرايط تائيد صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس را اعتقاد و التزام عملي به اسلام و اعتقاد و التزام عملي به نظام ميداند، آيا نهضت آزادي صلاحيت دارد در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت نموده و نماينده در مجلس داشته باشد؟
امام(ره) در پاسخ پنج نكته كليدي مطرح فرمودند؛
1- نهضت آزادي طرفدار جدي وابستگي كشور ايران به آمريكاست و در اين باره از هيچ كوششي دريغ نكرده است.
2- اگر خداي متعال عنايت نفرموده بود و مدتي در حكومت موقت باقي مانده بودند ملتهاي مظلوم به ويژه ملت عزيز ما اكنون زير چنگال آمريكا و مستشاران او دست و پا ميزدند.
3- نهضت آزادي صلاحيت هيچ امري از امور دولتي يا قانونگذاري يا قضائي را ندارد.
4- ضرر نهضت آزادي از ضرر گروهكهاي ديگر، حتي منافقين اين فرزندان عزيز مهندس بازرگان بيشتر و بالاتر است.
5- با نهضت به اصطلاح آزادي بايد قاطعانه برخورد شود و نبايد رسميت داشته باشد.
نامه محتشمي به امام(ره) يك استمزاج سياسي درباره يك گروه نيست. كسب تكليف سياسي در يك امر حكومتي است. پاسخ هم يك نظر معمولي درباره يك گروه سياسي منحرف و منحط نيست بلكه يك حكم حكومتي است. اگر اين حكم در دوران اصلاحات عملي مي شد و دولت مواظب شبكه سازي اين جماعت در احزاب، دانشگاه و مطبوعات بود شاهد شورش 18 تير 78 نبوديم. نهضت آزادي شروع كرد به سربازگيري از حزب دولت ساخته مشاركت و نيز حتي از برخي اعضاي مجمع روحانيون مبارز در مجمع انشعاب ايجاد كرد و دبير كل آن را به سربازي در حزب جديدالتاسيس اعتماد ملي برد تا او را مهياي فتنه سال 88 نمايد.
شمار رجال سياسي منحرفي كه از گوگوش تا سروش از وي در انتخابات 84 و 88 حمايت كردند نشان داد كه جريان منحط نهضت آزادي تا كجا براي نفوذ و نيز بسط وابستگي ايران به آمريكا پيش آمده است.
نتيجه غفلت از حكم حكومتي امام(ره) در دوران اصلاحات باعث شد آنها در هيئت علمي دانشگاهها نفوذ كنند، مثلاً فردي مثل كيان تاجبخش از بنياد سورس با تاجزاده در معاونت سياسي وزارت كشور پيوند بخورد و فتنه 18 تير 78 را تدارك ببينند.
عناصر نفوذي «سيا» و نيز نهضت آزادي همين بلا را بر سر موسوي آوردند و او را در صف اول شورشيان فتنه گر با بيانيه هايي كه با سوزن باني هاي سيا تهيه مي شد به خاك سياه نشاندند. با آنكه در حكم حكومتي امام(ره) از نام مهندس بازرگان به عنوان پدر معنوي منافقين ياد مي شود و خطر نهضت آزادي بالاتر از خطر ديگر گروهكهاست، اما رئيس جمهور محترم امسال در نطق خود در دانشگاه شريف از او به نيكي در كنار نام بزرگان انقلاب از جمله امام خميني(ره) و شهيد بهشتي ياد ميكند و برخي حضار هم در آن نشست براي او كف و سوت ميزنند!
امروز در وزارت كشور، وزارت ارشاد و وزارت علوم، فضايي براي تنفس اين جماعت ايجاد كرده اند كه صداي آن را كم و بيش در 16 آذر امسال در دانشگاهها شنيديم. اين جماعت پرچمدار حمايت و تداوم فتنه سال 88 بودند و با آنكه فتواي امام در مورد اين جماعت مثل روز روشن است، سركرده آنها را به عنوان "مشاور امام" براي سخنراني به دانشگاه تهران دعوت كردند!
اگر برخورد اين دولت با نهضت آزادي را نمادي از "اعتدال" ترجمه كنيم نامه امام در مورد نهضت آزادي و حكم حكومتي وي را نعوذ بالله بايد نمادي از "تندروي" و "افراطي گري" بدانيم! امروز در عرصه مطبوعات و احزاب به راحتي اعضاي نهضت آزادي با اعضاي حزب منحله مشاركت و مجاهدين فالوده مي خورند و در ناهار و شام سياسي براي هم نوشابه باز می كنند! به طوري كه در دعوت معاونت هاي سياسي برخي استانها به طور رسمي از اعضاي نهضت آزادي هم براي گفتگوها و هم انديشي سياسي دعوت مي شود!
سئوال اين است اين راه "اعتدال" است يا "افراط"؟ با جماعتي كه استقلال و شرف ملت ايران را در دوران دفاع مقدس به حراج گذاشته بودند (2) و فرزندان آنها در بغداد و خود آنها در تهران توطئه ميكردند اينگونه بايد مهربانانه برخورد كرد و با گروههايي كه جان خود را در كف گذاشتهاند و تا آخرين نفس از انقلاب حمايت ميكنند به اسم تندرو، افراطي، بيسواد، و... برخورد نمود.
جالب اينجاست وقتي رئيس نهضت آزادي موفق نميشود براي سخنراني به دانشگاه تهران برود به جاي او فردي ميرود كه نماد سقوط و انحطاط يك آقازاده است كه براي فاتحه بر سر قبر شاه به قاهره رفته بود، محكوميت قضائي دارد و در روزنامه تحت مديريت خود با بيوه شاه مصاحبه كرده است!
او افتخار ميكند دوستان خوبي از بهائي ها و مجاهدين خلق دارد! او هم ماموريت پيدا ميكند برود دانشگاه تهران از سران فتنه دفاع كند و براي دفاع از آنها هرچه خواست عليه دولت و ملت بگويد!
آيا رفتار دولت در سه وزارتخانه ياد شده حكايت از يك انضباط سياسي بر اساس احكام حكومتي امام (ره) است يا نوعي شلختگي سياسي است كه سر از فتنه هاي جديد درمي آورد.
دولت بايد بداند فتنه خط قرمز نظام است. ما در فتنه جديد با يك مشت ياغي، محارب و سرسپرده آمريكا و اسرائيل طرف هستيم. بيش از 6 سال از انتخابات سال 88 گذشته است. اينكه اين جماعت هنوز فتنه را رها نكرده اند معلوم ميشود آنها حداقل در يك موضع صادق بوده اند، آن هم موضع و شعار؛ "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است"!
آنها از يك طرف چند ساده لوح و غافل سياسي را به ميدان مي اندازند و مي گويند ماجراي فتنه 88 را فراموش كنيد و سران فتنه را از حصر بيرون بياوريد، از طرف ديگر طبل بزرگ "فتنه" را زير پاي "چپ" هر روز به صدا درميآورند و هرچه به انتخابات نزديك مي شويم صداي آن را بلندتر از گذشته بالا ميبرند.
تداوم غفلت از حكم حكومتي امام(ره) در دولت يازدهم باعث شده، سر و كله برخي نفوذي ها در دفاتر برخي مسئولان بلندپايه نظام پيدا شود و از آن بالاتر مواضع منحط آنها در دوران دفاع مقدس از زبان برخي صاحب منصبان بيرون آيد. اين نشان مي دهد دستگاههاي امنيتي هم نسبت به اين موضوع حساس نيستند و از موضع بهنگام پرهيز ميكنند و وقتي در رسانه هاي انقلاب روشنگري ميشود، اقدام مي كنند!
جريان ساختارشكن در داخل با هدايت سرويس هاي امنيتي دشمن دارند كار مي كنند. آنها بي پروا از فتنه حمايت ميكنند و هنوز اسم رمز فتنه را به عنوان كليد محاربه در دست دارند. آنها به دولت به عنوان "رحم اجارهاي" نگاه مي كنند. آنها مشغول بزك كردن آمريكا هستند و روز 16 آذر كه روز استكبارستيزي و افشاي جنايات آمريكاست با سوزنباني اين جماعت روسياه بدتر از منافقين به جاي هدف گرفتن آمريكا نظام را هدف قرار مي دهند.
دولت از تسامح در برخورد با اين جماعت بايد پرهيز كند. ملت در قيام تاريخي 9 دي نقاب از چهره منافقين جديد و قديم برداشت. اگر لازم باشد اين كار را در فرصتي جديد تكرار خواهد كرد.
پي نوشتها:
1- صحيفه امام (ره)، ج 20، ص 481
2- نامه محتشمي به امام، 30 بهمن 66، صحيفه امام (ره)، ج 20، ص 479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • سعید شمالی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    0 0
    نگران نباشید همین جون های مملکت دوباره باید خون بدهندو تاریخ هر 10 سال دوباره احیا می شود.
  • احد ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    درود بر روحانی و هاشمی یاران باوفا انقلاب و امام
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    پارادوکست تو حلقم دادا
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    هاشمی یار انقلاب بود یه زمانی الان دیگه بر انقلابه خودتونم میدونید دیگه عمر سیاسیش تمومه میخاید این آخری براش جانشین تعیین کنید فایلای صوتی مهدی هاشمی رو گوش بدی بدک نیست احد
  • مصطفی گیلک ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    با سلام آنطور که از گفته های معصومین در خصوص آخرالزمان گفته اند دارد تحقق می‌یابد، آخرین آزمون انجام میشود دجال خود را در هر لباسی می نمایاند، فتنه بزرگی دجال در ایران ایجاد میکند، ولی خود را نابود می سازد، زیرا سید خراسانی ما آن را مدیریت خواهد کرد.خیلی لذت بخش خواهد بود که تو بدانی عقده های ضد خدایی خود را بصورت بیانی. نوشتاری، و کرداری نمایان خواهد کرد ولی در انتهای این آزمون سید علی ما امام ما بزرگ ما پرچم را چه تماشایی بدست امام زمان خواهد داد. ما در مصیبت اهل بیت بسیار اشک ریختیم تا آرام بگیریم نشد!!!ولی اگر خدا لیاقت بفرمایند اشک ریختن در این صحنه شوق انگیز انشالله به کوری چشم دشمنان دجال صفت کمی آرام شویم.
  • مهدی ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    نابودی انقلاب به اسم امام ظاهراتطهیرچهره نفاق بعد تطهیرچهره آمریکا ....
  • محمد ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    یاغی محترمانه ترین لقبی است که به این جماعت می شود اطلاق نمود.حزب الله اجازه حضور و عرض اندام به این خوارج زمان نخواهد داد.ربنا اطمس علی اموالهم واشددعلی قلوبهم.ربنا اتهم ضیفین من العذاب و العنهم لعنا کبیرا.
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    آقای روحانی: از شما می خواهیم در این مورد به طور شفاف توضیح دهید هر چه سریع تر بدون توهین باشه لطفا
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    ما هم که کلا بیسوادیم و باید بریم جهنم
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    کلید که میگفتی این بود؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس