کد خبر 507335
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

رضا عنایتی مهاجم سیاه جامگان معتقد است درست است که برخلاف فصل های گذشته در لیگ پانزدهم تنها یک گل به ثمر رسانده ولی در تنها در یکی از گلها تاثیر گذار نبوده است.

به گزارش مشرق، عنایتی گفت: من برخلاف لیگهای گذشته دیگر اصلا برایم گل زدن مهم نیست و تمام تمرکزم را گذاشتم روی اینکه تیم نتیجه بگیرد. شاید موقعیت سازی زیادی برای گل زنی من نشده ولی به جای آن من در 90 درصد گلهای سیاه جامگان شریک بودم و تنها روی یک گل تاثیر نداشتم که این موضوع حس بهتری به من می دهد.

او ادامه داد: ما باید در هفته چهاردهم مقابل ذوب آهن قرار بگیریم و من فکرمی کنم که همه بازیها سخت است . تیم ما با تجربه لیگ یک پا به لیگ برتر گذاشته برای همین هم با وجود اینکه خوب بازی می کند نمی تواند نتیجه لازم را کسب کند، اما باید کاری کنیم که علاوه بر بازی خوب نتیجه را هم بتوانیم به دست آوریم.

وی افزود: بازیکنان ما در تمرینات شرایط فنی خوبی دارند ولی متاسفانه در زمان مسابقه شاید تجربه لازم را ندارند و شاید هم استرس و حساسیت بازی باعث می شوند که نتوانند خودشان باشند. به هر حال آقای کاظمی عنوان کردند که می خواهند در نیم فصل بازیکن اضافه کنند که این مساله خیلی طبیعی است چون هر بازیکنی بر حسب نیاز و تفکرات خودش باید تیم را ببندد.

عنایتی در مورد اینکه آیا باید سیاه جامگان را یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک بدانیم یا خیر، گفت: وقتی تیمی خوب نتیجه نمی گیرد از این صحبتها پیرامون آن زیاد صورت می گیرد ولی به عقیه من هنوز خیلی زود است که این دوستان از سقوط یا صعود تیم ها حرف بزنند. درست است که ما نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفتیم ولی شرایطمان هم خیلی بد نیست و می توانیم با جمع آوری امتیازات در نیم فصل دوم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

عنایتی در مورد حضور امیرقلعه نویی در تراکتورسازی، افزود: بدون هیچ تردید چون امیر قلعه نویی تفکرات هجومی دارد حضور او در لیگ برتر، لیگ ما را جذاب تر از گذشته می کند. من برای ایشان و همه مربیان خوب شاغل در لیگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امیرقلعه نویی به همراه دستیارانش ایمان عالمی و ستار همدانی در تراکتور موفق باشند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس