کد خبر 505301
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به دنبال تجليل از غلامحسين ساعدي، نويسنده ضدانقلاب در برنامه راديويي «هفت اقليم» شبكه راديويي فرهنگ، مدير اين شبكه راديويي ضمن اعلام تعطيلي اين برنامه با عوامل خاطي برخورد كرد.

به گزارش مشرق، به دنبال تجليل از غلامحسين ساعدي، نويسنده ضدانقلاب در برنامه راديويي «هفت اقليم» شبكه راديويي فرهنگ، مدير اين شبكه راديويي ضمن اعلام تعطيلي اين برنامه با عوامل خاطي برخورد كرد.

سالمرگ غلامحسين ساعدي، نويسنده ضدانقلاب فراري بهانه‌اي براي تطهير و تجليل از چهره‌اي بود كه ضديتش با انقلاب اسلامي مشهور است. اين بار تجليل از اين نويسنده ضدانقلاب از راديو سر درآورد و برنامه «هفت اقليم» اين نويسنده را به عنوان چهره هفته معرفي كرد.

محمدصادق رحمانيان، مدير شبكه راديويي فرهنگ با اعلام تعطيلي اين برنامه گفت: در راستاي برخورد با تجليل‌‌كنندگان از نويسنده منافق در راديو، ناظر پخش اين برنامه توبيخ و عذر دست‌‌اندركاران توليد برنامه نيز خواسته شد. مدير راديو فرهنگ با اعلام اين خبر اظهار داشت: برنامه «هفت اقليم» تا دو هفته آينده تعطيل خواهد شد و رويكرد آن از ابتداي دي‌‌ماه تغيير مي‌‌كند و با رويكرد و عنوان متفاوت روي آنتن شبكه راديويي فرهنگ خواهد رفت. شايان ذكر است كه برنامه جديدي با عنوان «زير چتر فرهنگ» از اول دي پخش خواهد شد.

دو هفته پيش سالمرگ غلامحسين ساعدي، نويسنده ضدانقلاب و حامي سازمان منافقين بود اما نكته‌اي كه در اين ميان حائز اهميت بوده و بايد بيش از پيش مورد توجه مسئولان فرهنگي و رسانه‌اي قرار بگيرد اين است كه متأسفانه برخي از نويسندگان، عوامل برنامه‌هاي مختلف فرهنگي تلويزيوني و راديويي، رسانه‌‌ها، مطبوعات و نشريات داخلي كشور از غفلت بزرگي برخوردار بوده و اين غفلت خود را با چاشني عدم اطلاع از سوابق سياه اين نويسنده محبوب منافقين و ضدانقلاب كه سابقه هتاكي‌هاي متعددي به بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را نيز در پرونده خود دارد، همراه كرده و هر ساله با فرارسيدن سالمرگ غلامحسين ساعدي، به تمجيد از وي پرداخته و او را سمبلي براي افتخار ملت ايران تبديل مي‌كنند و اين امر جاي بسي تأسف و اندوه است كه در نظام جمهوري اسلامي ايران، افرادي همچون ساعدي با چهره سياهشان به الگويي براي ملت غيور ايران زمين تبديل شوند.

 متأسفانه بارها مشاهده شده كه عوامل فرهنگي و رسانه‌اي با انتشار تصوير ساعدي ضدانقلاب در راه تطهير چهره كريه اين نويسنده تلاش كرده‌اند. اين مسئله جاي تعجب دارد. عوامل برنامه «هفت اقليم» راديو فرهنگ نيز از اين قاعده مستثني نيستند و گويا آنها نسبت به سوابق عيان ساعدي در ضديت با مردم ايران و انقلاب اسلامي در بي‌خبري محض به سر مي‌برند.

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس