وزارت دفاع روسیه از اینکه مقامات آمریکایی در برابر صحنه‌های تحویل نفت داعش به ترکیه از طریق کامیون خود را به کوری می‌زنند، ابراز تعجب کرد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه، امروز (شنبه) از اینکه مقامات آمریکایی در برابر صحنه‌های تحویل نفت داعش به ترکیه از طریق کامیون خود را به کوری می‌زنند، ابراز تعجب کرد.

به نوشته اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، ژنرال ستاد ارتش روسیه می‌گوید که در یک جلسه بریفینگ، همکاران آمریکایی‌اش در وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون صحت عکس‌های مورد ادعای روسیه را تائید کرده‌اند اما اینکه مدعی هستند کامیونی از مرز رد نشده، باعث لبخند می‌شود.

خانواده رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه این روزها از سوی روس‌ها و همچنین منابع داخلی ترکیه به معامله نفت با داعش متهم شده‌اند.

اردوغان این ادعاها را رد می‌کند و مدعی‌ست در صورت اثبات آنها کناره‌گیری خواهد کرد؛ با این حال روس‌ها می‌گویند که اسناد متقنی در این خصوص در اختیار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    داخل جنگ داخلی اوکراین هم وقتی آمریکا به روسیه ازطریق تصاویر ماهواره ای میگفت سلاحهای سنگین ازخاک روسیه وآرد اوکراین میشه اونا خودشون روبه کوچه علی چپ میزدند اینا هم الان تلافی دارن میکنن
  • ناشناس ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    در پاسخ به ناشناس بالا بايد گفت كه آنچه دقيقا در اوكراين اتفاق افتاد يك كودتا از سوي آمريكا بود مشابه كودتاي ٢٨ مرداد و اگر روسيه از مخالفان حمايت نمي كرد و كريمه را پس نمي گرفت هم اكنون شاهد حضور تروريست هاي داعش در آن جا بوده و كليپ سر بريدن چشم آبي هاي روس تبار بدست ريش كثيف هاي داعشي مشاهده مي كرديم. همانطور كه روسيه باعث ثبات و حفظ جان شهروندان روس تبار شد نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز با جنگيدن در سوريه و عراق با تروريست هاي دست پرورده ي آمريكا باعث حفظ جان شهروندان ايراني و انصار الله يمن با جنگيدن در محور سعودي هاي وهابي باعث حفظ جان يمني هاي ايراني تبار در آنجا مي شود. در غير اين صورت منتظر كيسه بر دوش گذاشتن و حركت به سمت اروپا و زندگي در سرما و چادرها و لگد خوردن از خبرنگار زن اروپايي خواهيد بود و اين نتيجه ي سر سپردگي امثال شما به آمريكا و غرب است. روسيه هم اكنون در محور ما و كمك ما و اقدام اش قابل تحسين است. درود بر روسيه و پوتين.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس