کد خبر 504480
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

باشگاه رئال مادرید پس از اعلام حکم انضباطی‌اش به خاطر استفاده از یک بازیکن محروم در ترکیب خود در جام حذفی اسپانیا، بیانیه‌ای منتشر و بر صحت ادعای قبلی خود درباره این موضوع تأکید کرد.

به گزارش مشرق، پس از حذف رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا (کوپا‌دل‌ری) به خاطر استفاده از دنیس چریشف سه اخطاره در بازی برابر کادیس، این باشگاه بیانیه‌ای منتشر و در آن تأکید کرد که ادعایش مبنی بر بی‌اطلاعی از این محرومیت چریشف نادرست نبوده است.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: قاضی پرونده تأیید کرده است که چریشف به شخصه از محرومیتش اطلاعی نداشته است. باشگاه فوتبال رئال مادرید حکم انضباطی قاضی رقابت‌ها را در ساعت 6:17 دریافت و پس از بررسی آن می‌تواند اعلام کند که فدراسیون فوتبال اسپانیا چریشف را شخصاً در جریان محرومیتش نگذاشته است و همان‌طور که صریحاً در ماده 41 از بخش دوم قوانین انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ذکر شده، این تنها راهی است که محرومیت یک بازیکن به رسمیت شناخته می‌شود و لازم‌الاجراست. ما در باشگاه رئال مادرید بر ادعای قبلی خود تأکید می‌کنیم و اقدامات مقتضی را برای حصول اطمینان از اینکه نتیجه بررسی‌ها به سود باشگاه است، انجام می‌دهیم.

یک روز پس از بازی کهکشانی‌ها در خانه کادیس دسته سومی که با پیروزی 3 بر یک آنها و اتفاقاً گلزنی چریشف نیز همراه بود، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید ادعا کرد نه باشگاه و نه هافبک 24 ساله آن از سه اخطاره شدن بازیکن پیشین ویارئال در دوران حضور قرضی‌اش در ال‌مادریگال هیچ اطلاعی نداشته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس