کد خبر 501037
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا و قرارگاه عملیاتی ظفر از پرواز پهپادهای یگان‌ ویژه برای رصد تردد زوار در مرز مهران خبر داد و گفت: دو پهپاد یگان ویژه به نام مولتی روتر که عمود پرواز برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و رصد ترافیکی مرز مهران به پرواز درآمدند.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر و یگان‌های ویژه ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: یگان ویژه ناجا علاوه بر عملیات مردم یاری از تجهیزات و امکانات خود برای بهبود و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه، مهران و چزابه استفاده می‌کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر به استقرار 8 واحد یگان ویژه در مرزهای جنوبی و غربی کشور پرداخت و گفت: علاوه بر استفاده از سه واحد خودروی نور، سیستم صوت، استفاده از سیستم سوخت‌رسان سیار، تعمیرگاه سیار و ‌تیم سیار پزشکی، این نیرو از دو پهپاد یگان ویژه برای کنترل مسیر زائران در مرز و بررسی ترافیک موجود به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بهره می‌برد.

سردار کرمی اعلام کرد: این دو پهپادی که هم اکنون بر فراز مهران در حال پرواز هستند بومی بوده و ساخت متخصصان ایرانی بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افشین تهران ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    خدارا شکر که اینقدر در این کشور پهباد ساخته شده انهم در مدلهای متنوع که از همه لحاظ به خارج بی نیاز هستیم.
  • خودش ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    پهباد عمود پرواز ؟!! مگه دارين مگه ميشه؟!!!! احتمالاً Quadrotor باشه ديگه. اينقدر بزرگش نكنيد...
  • جسین ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    ناجا تعداد زیادی نیرو از شهرهای دیگر به مهران فرستاده که بدلیل عدم اشنایی به شهر فقط در سر راه زایران مشکل تراشی میکردن مثلا مانع حرکت اتوبوسهای واحد به شهر بودند و زایر باید مسافت زیادی پیاده برود بعد با زن و بچه پشت موتورسوارهای مهرانی و با پرداخت ده هزارتومان به محل پارک خودرو شخصی برسد .
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    کوادکوپتر نوعی پهپاد کوچک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس