کد خبر 499290
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان برای آزادسازی شهر تاریخ «تدمر» در حالی به پیشروی در استان «حمص» ادامه می‌دهند که روز گذشته موفق شدند کنترل ارتفاعات «مهین الکبیر» و «مهین الصغیر» واقع در این استان را در دست گیرند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و حزب الله لبنان در یک ماه گذشته عملیات‌های جدیدی را در حومه شرق و جنوب شرق استان حمص آغاز کرده‌اند که هدف از آن پاکسازی شهر تاریخی «تدمر» (پالمیرا) است.

2 ارتفاع مهم حمص آزاد شد

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و حزب الله لبنان نیمه شب گذشته پس از درگیری شدید با تروریست‌های داعش در کوه «الهایل» و دشت‌های اطراف آن به سمت منطقه مهم و راهبردی «مثلث تدمر» در حال پیشروی هستند.

بنا بر این گزارش، گروهی از نیروهای ارتش با کمک نیروهای دفاع ملی سوریه عصر روز گذشته موفق شدند دو ارتفاع مهم و راهبردی «مهین الکبیر» و «مهین الصغیر» را در جنوب شرقی این استان آزاد کنند.

2 ارتفاع مهم حمص آزاد شد

در آزادسازی این ارتفاعات راهبردی تعداد قابل توجهی از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند. این در حالی است که عملیات پاکسازی شهرک «المهین» و محیط اطراف آن همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    0 0
    با تصرف حمص نفس داعش به اخر میرسد وداعش دارد نفس های اخر خود را میکشد واگر چند کشورک های منطقه به کمک این جرثومه فساد نمی امدند داعش الان در زباله دان تاریخ دفن شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس