کد خبر 499016
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

مهاجم منچسترسیتی برابر لیورپول رکوردشکنی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، شنبه شب در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه منچسترسیتی چهار بر یک پیروز شد.

تک گل سیتی را سرخیو آگوئرو به ثمر رساند. این گل تاثیری در نتیجه بازی نداشت اما برای این بازیکن مهم بود. او برترین گلزن لیگ برتر در بین بازیکنان آمریکای جنوبی شد.

مهاجم آرژانتینی در 129 بازی‌اش در لیگ برتر 85 گل به ثمر رسانده است. در ششمین فصل حضورش در انگلیس این بازیکن آرژانتینی در گلزنی با هموطنش کارلوس توس برابر شد و سپس از او پیشی گرفت.

"آپاچی" در دو تیم منچستریونایتد و سیتی 84 گل زده است. پس از او با فاصله زیاد لوئیس سوارس با 69 گل قرار دارد و گوستاوو پویت با 54 ، نولبرتو سولانو با 49 و خوان پابلو با 44 گل در رتبه‌های بعدی جای دارند. همچنین هیچ بازیکنی از منطقه آمریکای جنوبی نتوانسته است در اروپا به اندازه او در یک تیم لیگ برتری گلزنی کند. آگوئرو 19 گل برای سیتی به ثمر رسانده است.

بازیکن آرژانتینی پس از یک ماه دوری از میادین برابر لیورپول بازی کرد. او در بازی‌های ملی آسیب دید و از 3 اکتبر، روزی که 5 گل به نیوکاسل زد، در لیگ برتر بازی نکرد. مانوئل پیگیرینی پس از بازی دیشب درباره او گفت: تیم به حضور یک بازیکن وابسته نیست اما زمانی که آگوئرو در زمین حضور دارد، تیم بهتر بازی می‌کند.

پس از گلزنی، مهاجم آرژانتینی نزدیک بود که سیتی را به بازی برگرداند اما سیمون مینیوله دروازه‌بان حریف ضربه او را مهار کرد. آگوئرو پس از 60 دقیقه تعویض شد تا برای بازی این هفته لیگ قهرمانان آمادگی داشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس