کد خبر 498629
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

محمدعلی‌ اکبری، قهرمان زیبایی اندام جهان که در فضای مجازی با انتشار عکسی عنوان شده بود که با چاقویی در سر کشته شده است گفت: کاری کردند که چند روز خودم و خانواده‌ام در عذاب زندگی کنند.

به گزارش مشرق، هفته گذشته یک تشابه چهره عجیب بار دیگر جامعه ورزش را با شوکی بزرگ روبرو کرد، شوکی که می‌توانست به خاطر یک اشتباه تبعات زیادی را به بار بیاورد. روز چهارشنبه هفته گذشته عکس عجیبی در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه تلگرام از کشته شدن محمدعلی اکبری قهرمان زیبایی اندام جهان منتشرشد.

تصویر تکان دهنده‌ای که در آن چاقو در سر او فرورفته بود تا یکی از دلخراش‌ترین صحنه‌های تاریخ ورزش ایران رقم بخورد. البته خیلی زود خبرهایی در تلگرام منتشر شد که این عکس مربوط به اکبری نیست و تنها تشابه چهره باعث شده که این اشتباه رخ بدهد. هرچه که بود اکبری در این چند روز حسابی به هم ریخته است و به گفته خودش زندگی‌اش به خاطر عکسی که از وی منتشر شده بود با چالش ها و دردسرهای زیادی روبرو شده است. البته این اولین باری نیست که صفحه‌های اجتماعی مشکلات زیادی را برای مردم و به ویژه ستاره‌های ایرانی ایجاد می‌کند ولی این بار اکبری صدمه‌های زیادی را از این اتفاق دیده است.

حالا با وجود اتفاقاتی که افتاده قهرمان زیبایی اندام جهان قصد شکایت از کسانی را دارد که عکس هایش را در صفحه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. او اعتقاد دارد در ایران خیلی راحت شایعه پراکنی می‌شود و آرامش و آسایش از افراد گرفته می‌شود. تا حالا بارها افراد زیادی از شایعاتی که از شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود لطمه خورده‌اند و به نظر می‌رسد این بار باید فکری جدی به حال این موضوع شود.

محمدعلی اکبری در این باره می‌گوید: هنوز از افرادی که عکس من را منتشر کردند شکایت نکرده‌ام اما قصد دارم این کار را انجام بدهم. نباید جوی به راه بیفتد که به راحتی با آبروی افراد بازی شود. این عکس‌ها و اخباری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود مشکلات زیادی را در زندگی افراد ایجاد می‌کند و به همین دلیل قصد دارم از این افراد حاشیه‌ساز حتما شکایت کنم.

او ادامه داد: خدا را شکر پلیس فتای شیراز قول همه گونه همکاری را به من داده است. من هم از آنها خواهش می‌کنم مسببان انتشار این عکس را مجازات کنند. به هرحال من فرد شناخته‌ای شده ای در شیراز هستم و وقتی که مردم متوجه انتشار این عکس شدند بسیار نگران شدند و اتفاقاتی افتاد که در عمر ورزشی من بی‌سابقه بود. هرگز چنین جوی را ندیده بودم و این موضوع بسیار برایم عجیب بود. اتفاقاتی افتاد که حاضر نیستم دیگر در مورد آن فکر کنم.

اما سوال بعدی که بعد از این ماجرا پیش می‌آید این است که آیا هویت فردی که با چاقو کشته شده مشخص شده یا نه. اکبری در این باره هم می‌گوید: ظاهرا هنوز هویت این فرد مشخص نشده است. به هرحال آن فرد که به رحمت خدا رفته است و در حال حاضر  همه این ماجرا را از طریق من پیگیری می‌کنند. البته واقعیت این است که من هنوز هم نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن فرد افتاده است و خبر ندارم که نتیجه تحقیقات پلیس چه شده است.

جالب است که بدانید با انتشار یک عکس خانواده اکبری روزهای سختی را سپری می‌کنند. قهرمان زیبایی اندام جهان دراین باره هم می‌گوید: خیلی روزهای سختی است. هر روز عده‌ای در خانه و باشگاه می‌آیند و خبر سلامتی من را سوال می‌کنند. این موضوع چند روزی است که زندگی ما را از جریان عادی خارج کرده است. انتشار یک عکس که چهره‌اش به من تشابه داشت باعث شده که زندگی‌مان از شرایط عادی خارج شود. خانواده من در این روزها حسابی عذاب دیده‌اند. امیدوارم این موضوع هرچه زودتر روشن شود و با مقصران آن برخورد شود.

او ادامه داد: من بلافاصله بعد از این که متوجه انتشار چنین عکسی شدم خانواده‌ام را در جریان گذاشتم تا آنها شوکه نشوند. خانواده من در روزهای اول به شدت ترسیده بودند. هر چند دقیقه یک بار یکی زنگ خانه یا تلفن منزل ما را می‌زد و می‌خواست در مورد مرگ من سوال کند. در این مدت هم خانواده‌ام عذاب کشیدند و هم اطرافیان بسیار نگران شدند. روزهای سختی به من و خانواده‌ام گذشت. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم. افرادی که بدون تحقیق چنین عکس‌هایی را منتشر می‌کنند هرگز نمی‌دانند که چطور با زندگی افراد بازی می‌کنند. مسئولان باید به فکر انتشار چنین افرادی باشند و با عوامل آنها برخورد کنند تا اینطور با زندگی افراد بازی نشود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس