کد خبر 498562
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

«ناصر آل خاطر» دبیر کل کمیته عالی برگزاری رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز امیدواری کرد کشورهای همسایه صاحب فوتبال مثل ایران به جام جهانی قطر صعود کنند.

به گزارش مشرق، امروز ۳۰ آبانماه ۱۳۹۴ راس ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت تهران)، دقیقا هفت سال تا سوت آغاز نخستین دیدار رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و شمارش معکوس برای دومین جام جهانی به میزبانی قاره آسیا و نخستین جام جهانی تاریخ در منطقه خاورمیانه آغاز شده است.

ناصر آل خاطر دبیر کل کمیته عالی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به مناسبت هفت سال مانده به سوت آغاز این رقابتها در مصاحبه مفصل به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در قسمتی از این مصاحبه گفت: آسیا قاره ای عاشق فوتبال است، درست است که معمولا کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی حضور پررنگ‌تری در رقابتهای جام جهانی دارند اما حضور کشورهای همسایه ما نظیر ایران می تواند این نخستین تجربه میزبانی جام جهانی در خاورمیانه را شیرین تر کند. ما امیدواریم ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند چرا که فوتبال در این کشور با هیجان خاصی دنبال می شود و هواداران بیشماری فوتبال را دنبال می کنند.

ترکیه دیگر کشوری است که می تواند تجربه این جام جهانی را شیرین تر کند چرا که آنها فاصله زیادی تا قطر ندارند و یکی از کشورهای نزدیک ما محسوب می شوند. آنها در جام جهانی ۲۰۰۲ که در آسیا برگزار شد به عنوان سوم رسیدند و امیدوارم دومین جام جهانی در آسیا بار دیگر برای آنها خوش یمن باشد.

بسیار از هواداران فوتبال که برای تماشای رقابتهای جام جهانی به قطر خواهند آمد از منطقه خاورمیانه، آسیا و ترکیه خواهند بود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس