کد خبر 498435
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

در حالی که تنها چند ساعت به آغاز بازی بزرگ سال باقی مانده نگاهی به نقل قول‌های جالب و گاه، عجیب درباره این بازی بزرگ می‌اندازیم.

به گزارش مشرق، جدال دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا کلید خواهد خود و قسمت اعظمی از کره زمین را درگیر خود خواهد کرد. این یک حقیقت است که در جریان ال‌کلاسیکو، کره زمین هم آرام‌تر می‌چرخد تا ستارگان توان تماشای بازی را داشته باشند. این جمله غیرمنطق را رائول گونسالس اسطوره باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا در سال 2010 بر زبان آورد و به جمله معروفی تبدیل شد که بین اصحاب رسانه‌ها دست به دست گشت.

کارلس پویول، مدافع افسانه‌ای تیم فوتبال بارسلونا که این روزها در حد یک هوادار، بار مسئولیت آبی و اناری رنگ خود را کاهش داده در سال 2009 درباره ال‌کلاسیکودربی گفت: فرصتی مناسبی برای حضور رسمی در تاریخ.

مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین درباره ال‌کلاسیکودربی اظهار نظرهای زیادی داشته و شاید در معروف‌ترین آنها که دلخوری مقامات وقت بارسلونا را نیز در پی داشت، گفت: یک نبرد واقعی برای فراموش کردن فقر و فساد و تباهی در دنیا، جدالی رنگارنگ که سفدی صلح آمیزش زیباتر است.

خوان لاپورتا مدیرعامل دو آتشه و جدایی طلب سابق بارسلونا درباره ال‌کلاسیکودربی می‌گوید: شبیه سازی نبرد مردم با حاکمان غریبه با مردم.

ایکر کاسیاس درباره ال‌کلاسیکودربی می‌گوید: چین را با دیوار چین می‌شناسند، اسپانیا را با ال‌کلاسیکودربی. از کره ماه دیوار چین و دو استادیوم برنابئو و نیوکمپ قابل مشاهده است.

بوفون، دروازه‌بان محبوب فوتبال ایتالیا درباره این بازی بزرگ می‌گوید: فوتبالیستی که در طول عمر خود سهمی از ال‌کلاسیکو نداشته، در اوج هم که باشد، اسراری از فوتبال را نمی‌داند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    ایناخودشونوخیلی تحویل میگیرن چی به دنیا اضافه میشه چی کم خودتون خودتونو سرگرم میکنیدازبقیه ی دنیاغافلید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس