سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با توجه به اینکه میزبان ال‌کلاسیکو هستم، بنابراین از شانس بیشتری برای پیروزی برخورداریم.

شانس رئال برای پیروزی در ال‌کلاسیکو بیشتر استبه گزارش مشرق، رافائل بنیتس در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب (شنبه) تیمش مقابل بارسلونا درباره آخرین وضعیت کریم بنزما اظهار داشت: او تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و فردا در خصوص حضورش در ترکیب تیم تصمیم می‌گیریم.

وی درخصوص اولین تجربه‌اش به عنوان مربی در ال‌کلاسیکو گفت: این اولین ال‌کلاسیکوی من با تیم اول رئال است، اما در تیم‌های پایه سابقه حضور در این بازی را داشته‌ام. تیم در شرایط خوبی است و از اهمیت این دیدار آگاهیم و به مبارزه تا آخرین دقیقه ادامه خواهیم داد.

سرمربی رئال در خصوص قبول اولین شکست در لالیگا پیش از تعطیلات و با اشاره به حوادث اخیر در کشور فرانسه گفت: چیزی که مرا نگران می‌کند، اتفاقاتی است که در دنیا می‌افتد. ما باید همبستگی خود را با خانواده‌های قربانیان نشان بدهیم. دیدار با سویا اولین مسابقه‌ای بود که ما باختیم. در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم این شرایط را نداشتیم. باید دلایل این مسئله را پیدا کنیم.

بنیتس عنوان کرد: این برای دومین بار است که همه بازیکنان را در اختیار داریم. تیم ما توانایی پیشرفت کردن را دارد. همه نفرات حضور دارند و این باعث رقابتی شدن شرایط شده است. هر بازیکنی می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد و وضعیت برای کاسیمیرو نیز همین‌گونه است. من درباره این رقابت خوش‌بین هستم.

سرمربی پیشین والنسیا، اینتر و چلسی درباره رقابت در سمت راست خط دفاعی تیمش تصریح کرد: کارواخال و دانیلو دو بازیکنی هستند که در زمان حمله خیلی خوب حضور دارند و در زمان دفاع کردن نیز توانمند هستند. حضور آنها در میدان بستگی به شرایط تیم حریف دارد.

وی درباره استراتژی تیمش در بازی فردا شب گفت: تغییرات در ترکیب بستگی به شرایط تیمی دارد که در اختیار شما قرار گرفته است. شرایط این مسابقه مانند بازی با اکسترامادورا یا لیورپول نیست. رئال باید حمله کند و گل بزند.

بنیتس درباره این موضوع مطرح شده از سوی خبرنگاران که بازیکنان از او خواسته‌اند تیم را هجومی‌تر به میدان بفرستد، عنوان کرد: من احترام زیادی برای شما قائل هستم. اطلاعاتی که می‌گویید، غلط است و هیچ جلسه‌ای با بازیکنان وجود نداشته است. سال‌های زیادی را صرف مربیگری و مدیریت در فوتبال کرده‌ام و به همین شیوه به کارم ادامه می‌دهم. تکرار می‌کنم که این اطلاعات همگی اشتباه هستند. تیم ما یک گروه حرفه‌ای است و من خوش‌بین هستم. بارسلونا در ماه‌های قبلی مسی را در اختیار نداشت و ما  هم چند بازیکن را در اختیار نداشتیم. از دوم بودن نفرت دارم و باید آن را فردا تغییر بدهم.

سرمربی رئال خاطرنشان کرد: من به دیدگاه‌های مختلف احترام می‌گذارم، اما هجومی‌ترین تیم آن تیمی است که برای زدن گل‌های بیشتر فشار بیاورد. اگر شما تیم ما را آنالیز کرده باشید، متوجه می‌شوید که ما سعی می‌کنیم بیشتر موثر بازی کنیم.

بنیتس درباره شرایط خامس رودریگز اظهار داشت: من همیشه صادق هستم اولین چیز آن است که من سلام دادم و با او صحبت کردم. خیلی خوشحالم که خامس در شرایط جسمانی سالم به تیم بازگشته است. هیچ مشکلی نیست. او در لیست حضور دارد و فردا می‌تواند به تیم کمک کند.

وی درباره عملکرد کریستیانو رونالدو گفت: بازیکنان برای تغییر پست‌شان آزاد هستند. زمانی که رونالدو گل می‌زند همه تعریف می‌کنند، اما زمانی که در گلزنی ناموفق است، انتقاد صورت می‌گیرد. رونالدو یک بازیکن کلیدی و تاثیرگذار است  و اطمینان زیادی به او دارم. او تضمین می‌کند که می‌تواند گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. مهم این است که او احساس راحتی و پس از آن گلزنی کند.

سرمربی رئال درباره بازی کردن مسی در ترکیب بارسلونا تصریح کرد: ما به شیوه‌ای بازی می‌کنیم که بیشترین گل را بزنیم. به حریف نگاه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام بدهیم. ما مقابل هواداران مادریدی بازی می‌کنیم، پس شانس بیشتری برای پیروزی داریم. با تمریناتی که داشته‌ایم، اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کرده‌ایم. بازی سختی خواهد بود، اما برای هواداران این یک مسابقه خوب است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس