رئیس‌جمهور آمریکا در پایتخت فیلیپین تصریح کرد که ایران و روسیه می‌بایست بین حفظ «بشار اسد» در قدرت و حفظ سوریه یکی را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه (امروز) در «مانیل» پایتخت فیلیپین تصریح کرد تا زمانیکه «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در قدرت باشد، ناآرامی‌های سوریه پایانی ندارد.

وی همچنین مدعی شد تا زمانیکه یک راه‌حل سیاسی درباره «بشار اسد» یافت نشود، از بین بردن تکفیری‌های داعش ممکن نیست.

اوباما همچنین ضمن انتقاد از حمایت ایران و روسیه از دولت سوریه اعلام کرد که تهران و مسکو باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند از ادامه حضور «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و حفظ اسد حمایت کنند یا اینکه می‌خواهند کشور سوریه را حفظ کنند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهمن ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    امریکا هم باید دست از حمایت ترویست ها بردارد تا جهان در آرامش و صلح باشد تا کی امریکا باید برای ملت ها تصمیم بگیرد چرا درباره حکومت سرکوبگر بحرین حرف نمی زند کشتار مردم یمن توسط السعود چطور
  • سروش ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    اگر شما از تلقین به مخالفان دست برمی داشتید و اونها رو تجهیز به سلاح های روز خودتون نمی کردید اصلا توی سوریه خون از دماغ کسی میامد؟ پس شما جناب پرزیدنت غلط می کنید در امور دیگر کشورها دخالت می نمایید و آتش اختلاف و جنگ رو شعله ور می فرمایید تو بیجا کرده ای که اصلا راجب سوریه و دیگر ممالک اسلامی حرافی می کنی. مفهوم!!!
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    کدخدا دوستان وطنی جواب بدهند امریکا چکاره است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس