رژیم صهیونیستی مدعی شد، محموله شیمیایی را کشف و توقیف کرده که در ساخت موشک کاربرد دارد و قرار بود، به نوار غزه ارسال شود.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، در این اواخر محموله‌ای را کشف و توقیف کرده که حامل مقادیر زیادی از یک نوع ماده شیمیایی بود که در ساخت موشک کاربرد دارد و قرار بود، به نوار غزه ارسال شود.

بخش امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اجازه انتشار این خبر توسط رسانه‌های این رژیم را صادر کرد و رسانه‌های صهیونیستی در این‌باره نوشتند: ارتش اسرائیل 450 بشکه حامل روغن سویا را در گذرگاه «ترقومیا» شهر «الخلیل»، واقع در جنوب کرانه باختری توقیف کرده است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «معاریو»، پلیس اسرائیل به این محموله مشکوک شده و پس از بررسی‌های اولیه متوجه شد که درون بشکه‌ها ماده‌ای به نام TDI است که ورود آن به نوار غزه ممنوع می‌باشد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی این ماده به عنوان سوخت در ساخت و تولید موشک استفاده دارد و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه از این ماده در ساخت موشک‌ استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد، ارتش این رژیم افراد مرتبط با این محموله را بازداشت و برای بازجویی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع داده است.

به گفته این شبکه تلویزیونی این مقدار مواد توقیف شده برای ساخت و تولید تعداد زیادی موشک کفایت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس