ستاره فوتبال جهان در مصاحبه با روزنامه اول مادرید بر علاقه به ماندن در رئال مادرید تاکید کرد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: خیلی دوست دارم تا سن 40 سالگی در دنیای فوتبال حرفه‌ای بمانم و بدرخشم. از این عادت که بین بازیکنان بزرگ رایج شده، متنفرم، اصلا دوست ندارم که در سن 34 یا 35 سالگی راهی یکی از کشورهای عربی یا فوتبال آمریکا بشوم، این اسمش ماندن در فوتبال حرفه‌ای نیست. باید بتوانم در سطح اول فوتبال اروپا بمانم و بدرخشم و راهش این است که حتی یک لحظه هم از ورزش و تغذیه حرفه‌ای فاصله نگیرم.

رونالدو ادامه داد: شایعه یا خبر، فرقی ندارد مهم این است که من اکنون در رئال مادرید هستم و از این که در این تیم حضور دارم خوشحالم. داشتن پیشنهاد از یک باشگاه دیگر برای بازیکن فعال در فوتبال حرفه‌ای کاملا طبیعی است. رفتن من به یک تیم دیگر، برای مادرید فاجعه نیست. نباید این موضوع را تا این حد بزرگ و عجیب و غریب جلوه دهید.

رونالدو درباره اظهار نظر روز گذشته خود در خصوص رافائل بنیتس گفت: نیازی به تکذیب نیست، بله این حرف را زده‌ام اما منظورم این نیست که با این مربی بزرگ مشکل دارم، من با سیستم دفاعی تیم، ارتباط خوبی برقرار نمی‌کنم، فقط همین.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس