کد خبر 495739
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

رسانه های فرانسه به نقل از مقامات امنیتی و پلیس این کشور اعلام کردند که این احتمال وجود دارد که شماری از عاملان عملیات تروریستی جمعه شب گذشته پاریس گریخته باشند.

 به گزارش مشرق، رسانه های فرانسه اعلام کردند: مقامات امنیتی فرانسه از دیگر کشورها نیز برای شناسایی و بازداشت آن بخشی از عاملان این حادثه مرگبار که به احتمال زیاد گریخته اند، کمک کنند.

در پی این حادثه پاریس، مقامات امنیتی و پلیس کشورهای اروپایی از جمله هلند، بلژیک، اسپانیا و آلمان وضعیت امنیتی و بازرسی ها را به ویژه در مناطق مرزی خود افزایش داده اند.

از سوی دیگر رسانه های فرانسه از حضور گسترده نیروهای ویژه پلیس در هتل «پولمن» در نزدیکی برج ایفل پاریس خبر دادند و دقایقی بعد پلیس مناطق اطراف برج ایفل را تخلیه کرده و پس از آن ایستگاه مترو میدان معروف «شان دو مارس» در نزدیکی ایفل را هم تعطیل کرد.

حاضران در محل اعلام کردند که پلیس در حال جست‌وجوی «اتاق به اتاق» هتل است. نهایتا پس از آن پایان عملیات پلیس و عملیات جست‌وجو، اوضاع در اطراف ایفل و ایستگاه مترو عادی اعلام شد.

وزارت کشور فرانسه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اتفاق خاصی نیفتاده و حضور پلیس در پی یک اعلام خطر «اشتباه»، صورت گرفته است.

در جریان حملاتی که داعش مسئولیت آن‌ها را بر عهده گرفت، دستکم 129 نفر کشته و نزدیک به 400 تن نیز زخمی شدند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس