کد خبر 495693
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

نظامیان صهیونیست در ادامه جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین، 4 شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

 به گزارش مشرق، السفیر اعلام کرد: روز گذشته 4 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست خودروی یک شهروند فلسطینی را در نزدیکی یک شهرک صهیونستی در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند و وی را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این شهروند فلسطینی با خودرویش سه شهرک نشین اسرائیلی را زیر گرفته و آنها را زخمی کرده است.

نظامیان صهیونیست ظهر روز گذشته یک شهروند فلسطینی را در نزدیکی شهرک "اوتنیل" در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری به شهادت رساندند.

منابع بیمارستانی فلسطینی نیز گفتند که نظامیان صهیونیست به سمت دو شهروند فلسطینی در شهر الخلیل تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

امدادگران فلسطینی نیز گفتند که 15 فلسطینی روز گذشته به ضرب گلوله جنگی نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.

تخریب منازل فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی

در سایه توجه مردم جهان به حملات تروریستی پاریس، دشمن صهیونیستی از این فرصت استفاده و منازل شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را تخریب کردند.

در نابلس شمال کرانه باختری نظامیان اسرائیلی منازل سه شهروند فلسطینی که آنها را به کشتن یک شهرک نشین و همسرش در اوایل اکتبر متهم کرده اند، تخریب کردند.

در سلواد در شمال رام الله نیز ارتش اسرائیل منزل یک شهروند فلسطینی که وی را به قتل یک شهرک نشین متهم کرده اند، تخریب کردند.

برخی منابع بیمارستانی نیز گفتند در پی درگیری هایی که بعد از تخریب این منازل بین نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی در گرفته است، 9 شهروند فلسطینی زخمی شده اند.

انتفاضه قدس از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت. از آن زمان تاکنون حدود 90 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس