کد خبر 495335
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

مراسم افتتاح رادیو اربعین که به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار ، اطلاعات و حضور گسترده زائران در اجتماع عظیم اربعین طراحی شده است امروز با حضور رئیس رسانه ملی در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، شبکه رادیویی «اربعین» صبح امروز با حضور محمد سرافراز رئیس رسانه ملی و نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی افتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون خبر رسانه ملی گفت: اخبار مراسم و راهپیمایی پرشور زائران در اربعین حسینی در ۱۲ بخش خبری از طریق رادیو اربعین پوشش داده می شود.

پیمان جبلی در مراسم راه اندازی رادیو اربعین، این دوازده بخش خبری را شامل 4 بخش خبری مشروح و 8 بخش خبری کوتاه و نیمه مشروح دانست و افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین،امسال مسئولیت تبلیغات اطلاع رسانی همایش بزرگ اربعین را برعهده دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین گفت: علاوه بر پوشش خبری این رویداد مهم ، هماهنگی با همه نهادهای مسئول و تدارکاتی در اجرای این ماموریت بر عهده ماست.

جبلی اضافه کرد : آخرین اطلاعات و مطالب مهمی که باید به سمع مخاطبان برسد و گزارش های داخلی و  خارجی از طریق ارتباط با مسئولان و اطلاع رسانی در همه حوزه های مرتبط از طریق اخبار با همکاری رادیو اربعین فراهم شده است.

معاون خبر رسانه ملی در ادامه گفت:گروه های خبری که برای پوشش این مراسم به کشور عراق اعزام  خواهند شد علاوه بر ارائه گزارش های خبری با ارتباطاتی که با برنامه های این رادیو خواهند داشت فضای معنوی مراسم پرشور اربعین را به سمع مخاطبان خواهند رساند.

جبلی افزود : سایت روابط عمومی سازمان صدا و سیما و سایت ویژه ای که برای مراسم اربعین راه اندازی شده است ، همه اطلاعات و اخبار مربوط را نیز منعکس خواهد کرد .

برنامه رادیو اربعین از امروز تا 13 آذر ( 2 روز بعد از اربعین ) روی موج اف ام ردیف 95 و نیم مگاهرتز قرار دارد . زائران و شنوندگان رادیو اربعین همچنین می توانند با دانلود اپلیکیشن به نشانی WWW.IRANSEDA.IR روی گوشی های تلفن همراه خود  شنونده این شبکه رادیویی باشند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس