کد خبر 495189
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

بدنبال وقوع حملات خونبار شب گذشته در پاریس، گروهی از افراد ناشناس با حمله به اردوگاه پناهندگان در حاشیه این شهر، چادرهای آوارگان را به آتش کشیدند.

گروه بین الملل مشرق- بدنبال وقوع حملات خونبار شب گذشته در پاریس، گروهی از افراد ناشناس با حمله به اردوگاه پناهندگان در حاشیه این شهر، چادرهای آوارگان را به آتش کشیدند. بنابر گزارش شبکه های تلویزیونی فرانسه، این حمله در ساعات پایانی شب رخ داد که طی آن گروهی ناشناس پس از ریختن مواد اشتعالزا بر روی چادرهای آوارگان آنها را به آتش کشیدند.

آتش زدن اردوگاه پناهندگان در فرانسه+تصاویر

شدت آتش سوزی ناشی از این حمله بقدری وسیع بود که از کیلومترها دورتر دود و آتش ناشی از سوختن اقامتگاه آوارگان قابل مشاهده بود. گفتنی است این نخستین واکنش جامعه فرانسه و جریانهای نژادپرست این کشور به حادثه حمله تروریستی شب گذشته گروهی از اعضای گروه تکفیری داعش به اهدافی در شهر پاریس ارزیابی می شود. در این حملات صدها تن کشته و زخمی شده اند.

آتش زدن اردوگاه پناهندگان در فرانسه+تصاویر

آتش زدن اردوگاه پناهندگان در فرانسه+تصاویر

آتش زدن اردوگاه پناهندگان در فرانسه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    اسراییل انگلیس آمریکا ... موساد ، MI6 ، سیا داعش به تنهایی نمیتونسته همچین عملیات بزرگی رو انجام بده ، فرانسه ست بورکینافاسو که نیست
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    نوبت حمله به اردوگاه منافقین است
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    من مخالف اینهمه پناهنده هستم بخش بزرگیشون تروریستهای داعشی و القاعده و .. هستن
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    راسته که میگن از دست اجل نمیشه فرار کرد ، هرچند انسان نباید بیکار بنشینه وبرای حفظ جونش باید هر کار عقلانی رو بکار بگیره.
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    دیگه سیاست کشتن شهروندان برای دستیابی به اهداف سیاسی نخ نما شده ولی همچنان استفاده میشه .بدلیل عدم اگاهی مردم. تشابه درستی بکار بردند یازده سپتامبر! امریکا با اون انفجار تابلو بهانه ی حمله به افغانستان و عراق و.... دستاویز قرارداد و حالا تروریست پروری مثل فرانسه ! بزودی معلوم میشه بهره برداری ازین جنایت چه خواهد بود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس