کد خبر 494256
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

مردی که همسرش را به قتل رسانده بود در ادامه روند بازپرسی از بیماری روحی خود پرده برداشت.

 به گزارش مشرق، ساعت 20:30 روز  بیست‌وچهارم فروردین امسال گزارشی مبنی بر وقوع یک قتل در خیابان نامجو به کلانتری 106 نامجو اعلام شد، بالافاصله تیمی از مأموران به محل وقوع قتل اعزام شدند،

پس از رسیدن مأموران کلانتری فردی به نام مسعود به آن‌ها مراجعه کرد و اظهار داشت همسر 35 ساله اش را با روسری خفه کرده است.

سعید احمدبیگی بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران بعد از وقوع قتل در محل حادثه حضور یافت و دستور بازداشت قاتل و بررسی‌های بیشتر را صادر کرد. بعد از بازداشت قاتل، وی در اداره دهم آگاهی پلیس تهران درباره انگیزه خودش از قتل گفت: به دلیل اختلافات خانوادگی و داشتن پرونده قضایی مبنی بر درخواست طلاق همسرش، دست به قتل وی زده است.

مسعود که سابقه کیفری و حمل مواد را نیز در پرونده خود دارد در ادامه روند بازپرسی روز گذشته مجددا به دادسرای امور جنایی منتقل شد و از بیماری روحی خود پرده برداشت و گفت: در لحظه قتل مدام صدایی در ذهنم به من می‌گفت که همسرم را بکشم و به این دلیل که در آن زمان خوردن قرص‌هایم را قطع کرده بودم همسرم را خفه کردم.

بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران پس از شنیدن صحبتهای مسعود، برای صحت یافتن از ادعاهای وی  و بررسی¬های بیشتر پرونده را در اختیار کمیسون پزشکی قرار داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس