کد خبر 492454
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در حالی خود را مهیای اعزام به تورنمنت بین المللی مصر می‌کند که سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینا، برنامه فرودگاه‌های این کشور را دچار مشکل کرده است.

به گزارش مشرق، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان طبق برنامه کادر فنی، باید روز ۲۷ آبان‌ماه راهی شهر شرم الشیخ مصر شود تا در تورنمنت بین‌المللی ابراهیم مصطفی شرکت کند. این در حالیست که به تازگی یکی از پروازهای روسیه که از شرم الشیخ عازم سن پترزبورگ بوده در حریم هوایی صحرای سینا بنا به دلایل نامعلومی منفجر شده و سقوط کرده است

این اتفاق روی تمامی پروازهای کشور مصر به ویژه پروازهای منتهی به شرم الشیخ تاثیر منفی گذاشته و حتی بسیاری از توریست‌های کشورهای اروپایی مدتهاست در این شهر گرفتار شده و هنوز به دلیل عدم امنیت کافی در حریم هوایی، موفق به بازگشت به کشور خود نشده اند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم باید اواخر ماه جاری راهی این شهر شود که البته هنوز مشخص نیست با توجه به اتفاقات اخیر و تغییر برنامه بسیاری از پروازهای فرودگاه شرم الشیخ، شاگردان محمد بنا می توانند به این تورنمنت اعزام شوند یا خیر.

به گفته برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، فعلا هیچ تصمیمی از سوی فدراسیون کشتی مبنی بر لغو یا قطعی شدن این سفر اتخاذ نشده و تیم همچنان مهیای اعزام است!

رقابتهای بین المللی کشتی جام ابراهیم مصطفی طی روزهای ۲۹ آبان و اول آذرماه در شهر شرم الشیخ کشور مصر برگزار خواهد شد که ترکیب تیم اعزامی به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: مهرداد مردانی
۶۶ کیلوگرم: علی ارسلان
۷۱ کیلوگرم: فرشاد بلفکه
۸۵ کیلوگرم: سامان عزیزی- حسین نوری

مربی: بهروز حضرتی‌پور
سرپرست: حسام الدین جعفری

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس