آیا مورینیو به منچستر یونایتد می‌رود و فان‌ خال همانطور که وعده کرده بود خانه‌نشین می‌شود؟ آیا شایعه پیوستن فوق ستاره قیمتی رئال مادرید به پی اس جی به واقعیت می‌پیوندد و بدین طریق راه را برای ورود ادن هازارد به رئال مادرید باز می‌کند؟ آیا فان خال بالاخره در چالش‌های سرخ‌پوشان کم آورده و شیاطین سرخ را ترک می‌کند؟

گروه ورزشی مشرق - دنیای فوتبال پیوسته آبستن حوادث و اتفاقات جدید و خاص بوده و همین امر فوتبال را به یکی از محبوبترین ورزشها بدل کرده است. تنش‌ها، جنجال‌ها، نقل و انتقالات، و شگفتی‌ها پیوسته صدر اخبارها را از آن خود کرده و جایگاه ویژه‌ای در نظر فوتبال‌دوستان دارد. با این وصف، به رصد تازه‌ترین اخبار ورزشی مربوط به لیگ جزیره می‌پردازیم:

* روزنامه اکسپرس انگلیس در تازه‌ترین مطلب خود، خبر از بی‌میلی مدیران منچستر یونایتد به روش "لوئیز فان خال" و میل و اشتیاق "ژوزه مورینیو" و برادران "گلیزر" -مدیران منچستر یونایتد- به همکاری با یکدیگر داد. به ادعای این روزنامه در آینده قریب‌الوقوع می‌توان شاهد هدایت شیاطین سرخ به رهبری مربی پرتغالی بود.

مورینیو جانشین احتمالی فان خال و هازارد جانشین احتمالی رونالدو

* اکسپرس، از احتمال عزیمت کریستین رونالدو در تابستان بعدی به یکی از تیم‌های شاخص جهان خبر داد. به ادعای این روزنامه، هم‌اکنون برخلاف ادعای "خورخه مندس" -وکیل رونالدو- این بازیکن میل بسیاری به جدایی از رئال مادرید و پیوستن به پی اس جی دارد. مدیران رئال نیز از انجایی که احتمال جدایی این بازیکن را می‌دهند، بحث جذب ادن هازارد -هافبک نابغه کناری چلسی- را با آبراموویچ مطرح کردند و به احتمال زیاد مدیر روس در مقابل مبلغ هنگفتی که رئال از فروش رونالدو به دست می‌آورد و برای خرید هازارد پیشنهاد می‌دهد، چندان مقاومت نخواهد کرد.

مورینیو جانشین احتمالی فان خال و هازارد جانشین احتمالی رونالدو

* روزنامه تایمز هم به مصائب پیش روی لوئیز فان خال در منچستر یونایتد اشاره کرد و آورد: "فان خال به هیچ وجه تصورش را نمی‌کرد که با چیزی فراتر از باشگاه روبرو باشد. او، حالا فهمیده که سر الکس فرگوسن چه کار بزرگی را انجام می‌داد.

مورینیو جانشین احتمالی فان خال و هازارد جانشین احتمالی رونالدو

* پایگاه ورزشی گل نیز به نقل از "آرسن ونگر" به "کریستین رونالدو" اخطار دارد. آرسن ونگر به رونالدو اخطار داده که به خاطر جاه‌طلبی‌ و میل به کسب جوایز و ابراز علاقه‌اش به کسب توپ طلای بهترین بازیکن جهان، حرفه‌ای‌گری و دوران فوتبال خود را زیر سوال نبرد. مربی آرسنال با اشاره به تجریه‌اش در مشاهده زندگی بازیکنانی که به خاطر جاه‌طلبی نابود شده‌اند، فوق ستاره پرتغالی را به پیشه‌کردن تواضع و صبر در این مورد دعوت کرد و با بیان این جمله که "ممکن است در آوریل بهترین بازیکن جهان باشی و در می دویست و پنجاهمین. فوتبال ورزش تغییرات است"، با او اتمام حجت کرد.

مورینیو جانشین احتمالی فان خال و هازارد جانشین احتمالی رونالدو


منابع:

http://www.express.co.uk/sport/football/617722/Manchester-United-news-Jose-Mourinho-Chelsea-Louis-van-Gaal-Riyad-Mahrez-Cristiano-Ronaldo

http://www.express.co.uk/sport/football/617727/Chelsea-Real-Madrid-agreement-Manchester-United-deal

http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/premierleague/article4607215.ece

http://www.goal.com/en/news/1862/premier-league/2015/11/06/17044722/wenger-issues-warning-to-ronaldo-over-ballon-dor


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس