کد خبر 492208
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که خطر واقعی در منطقه رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند اما رژیم سعودی و نظام های مشابه آن، آلت دست آنها به شمار می روند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری یمن(سبا)، عبدالملک بدرالدین الحوثی: رژیم سعودی تظاهر به مذهبی بودن و اسلام می کند در حالی که بیشترین ضربه را به اسلام می زند.

وی افزود: در حال حاضر این رژیم با صهیونیست ها هم پیمان شده و بدترین انواع ظلم ها را در حق ملت یمن مرتکب می شود.

الحوثی با بیان اینکه بدون شک یکی از مهمترین خطرها، خطر رژیم اشغالگر قدس است، تصریح کرد: حوادثی که کشور یمن اکنون شاهد آن است مهم ترین عامل آن دشمن صهیونیستی می باشد که روی باب المندب و کل مناطق مهم و حیاتی متمرکز شده و عناصر مزدور را از سراسر جهان برای رسیدن به اهدافشان جذب می کند.

رهبر جنبش انصارالله از آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان مشکل اصلی منطقه یاد کرد و گفت: رژیم سعودی و نظام های مشابه آن صرفا آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و خدمتکار و برده و مزدورانی هستند که به نفع آنها فعالیت دارند و حمله به مردم یمن نیز در همین راستا به شمار می رود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم ورزشی رژیم صهیونیستی برای بازی عازم امارات شده کشوری که نقش بسیار بد و پلیدی را در یمن و حمله به مردم آن بازی می کند.

الحوثی با اشاره به تجاوز نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان تحت عناوینی همچون «بازگشت امید» خاطرنشان کرد که طاغوت ها ، مستکبران و جنایتکاران در طول تاریخ همواره کوشیده اند با فریبکاری و با عناوین گول زننده، تجاوز خود به کشورها را عملیات آزادسازی جلوه دهند.

وی همچنین به اقدام متجاوزان در قتل عام های دسته جمعی، حملات گسترده به مساجد، مدارس، بازارها و مراسم عروسی در یمن اشاره و خاطرنشان کرد که از این حملات به عنوان خدمت به ملت یمن یاد می شود.

رهبر جنبش انصارالله همچنین با اشاره به انتفاضه جدید و تحولات فلسطین و منطقه خواستار مقابله با خطرات و چالش های پیش روی مسلمان شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس