کد خبر 491679
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

داور و کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن ۴ جلسه از قضاوت محروم می‌شوند.

محرومیت چهار جلسه‌ای جهانبازی و میرزابیگیبه گزارش مشرق، یدالله جهانبازی داور و علی میرزابیگی کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذار در مسابقه و گرفتن نمره کمتر از 7 از ناظر داوری مسابقه 4 جلسه از قضاوت در فوتبال محروم می‌شوند.

در این مسابقه که با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. داور به اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس را در دقیقه 22 اخراج کرد. اخراجی که به در خواست کمک داور صورت گرفته بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    همین؟؟؟؟؟؟؟ استقلالی ها نظرشون چیه؟؟؟ تا حالا داوری به ضرر استقلال بوده؟؟؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    داور 4 جلسه محرومیت و پرسپولیس یک لیگ جام حذفی را از دست داده است . این یعنی مساوی و عدالت ؟
  • کاپیتان ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    بانوان فوتسالیست ما بدون هیچ حمایت و امکاناتی بدون پشتوانه ی مالی بی هیچی هیچی هیچی رفتند و قهرمان آسیا شدند!!! آسیایی که فقط کره و ژاپن و تایلند و چین تو ورزش بانوان از دنیا سر داره اونوخت همین بانوان محترم که با این زحمت خودشون تونستند قهرمان آسیا بشوند از راهیابی به جام جهانی بازماندند به خاطر ویزا{!!!} خدایا من ظلم رو اینجا دیدم!!! مظلومیت تا چه اندازه آخه؟؟؟ هیشکی هم صداش درنیومد بگه آقای کفاشیان چرا نامه زدی که اینا نروند جام جهانی؟؟؟ فکر کن اون دختری که تو اون مسابقات زحمت کشیده حالا چطور داره اشک میریزه و تقصیر کار شما هستید ای تُف به غیرت من و شما بیاد که اومدیم ببینیم بازی کوفت و زهرمار پرسپولیس چرا به ذوب اهن باخت یا چرا ترکی 1 دیقه بیشتر گرفت به ضرر استقلال و این چرت و پرت ها واقعا" که خجالت آوره ، شرم آوره!!!! هیچ رسانه ای هیچ جا هیشکی هیچی نگفت! دیگه زشت تر از این که تو اون مسابقات میگن عه پس قهرمان آسیا کوش؟؟؟ میگن نیومده! ویزا نداشتن! اونوقت بهمون نمیخندند؟؟ نمیگن .... الله اکبر خدا خودش بزنه به کمرشون که آبروی ایرانو بردند آبروی ورزش رو بردند غیرت سرشون نمیشه وطن ندارند اینا انسانیت هم ندارند
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    خيلي زحمت كشيديد ، چار جلسه محروميت چه تاثيري در پيشگيري از اشتباهات فاحش داوري در مسابقات آينده دارد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس