سرمربی تیم ملی هر زمان که تمرکز لازم را روی کار خود نداشته، تصمیمات خلق‌الساعه گرفته است.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش به تصمیمات خلق‌الساعه عادت کرده است. سرمربی تیم ملی ناگهان کنفرانس خبری برگزار می‌کند، ناگهان تصمیم می‌گیرد تمرین تیم ملی را صبح برگزار کند و ناگهان تصمیم می‌گیرد تمرین پشت درهای بسته برگزار شود. گویا سایر عوامل هم به جز خود او و تیم ملی بی‌اهمیت‌ترین ارکان محسوب می‌شوند و هر کاری می‌توان با آنها کرد. رسانه‌هایی که همیشه حامی تیم ملی هستند و بدون شک می‌توانند نقشی مؤثر در موفقیت یک تیم اجرا کنند، در حال حاضر غریب‌ترین رکن در کنار تیم ملی هستند؛ البته نه در کنار، بلکه کی‌روش رسانه‌ها را در حاشیه تیم ملی می‌داند و هروقت که نیاز به صحبت در مورد شخصی داشته باشد به یاد آنها می‌اُفتد.

سرمربی تیم ملی که همیشه مدعی با برنامه بودن است، در اردوهای اخیر برای برگزاری تمرینات بی‌برنامه بوده است. برخلاف اوایل حضورش در ایران که همیشه برنامه تمرینات تیم ملی در کتابچه‌ای تنظیم می‌شد و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گرفت یا بعدها که برنامه کلی تمرینات روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار می‌گرفت، این بار چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. حتی مشخص نیست که تیم ملی برنامه تمرینی دارد یا نه؛ در آخرین دقایق روز گذشته (پنجشنبه) و در نیمه‌های شب به رسانه‌ها اعلام می‌شود که تمرین تیم ملی ساعت 11 صبح در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد. در حالی که رسانه‌ها برای پوشش اولین تمرین تیم ملی پیش از دیدار ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به سمت محل تمرین تیم ملی می‌روند، به یک باره اعلام می‌شود تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد!

اکنون بحث روی این مسئله نیست که چرا تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار می‌شود که این مسئله هم در زمان خود قابل بحث است، اما چرا کارلوس کی‌روش همه را به بازی گرفته و با بی‌برنامگی خود، برنامه‌های دیگران را هم بی‌ارزش می‌داند. اینکه فقط ادعای حرفه‌ای بودن بکنیم و مدعی با برنامه بودن باشیم، لزوماً کسی را حرفه‌ای و با برنامه نمی‌کند، بلکه این عمل هر شخصی است که حرفه‌ای بودن او را نشان می‌دهد. کی‌روش هم در این اواخر کاملاً نشان داده غیرحرفه‌ای و بی‌برنامه است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که این روزها به گرفتن تصمیمات خلق‌الساعه معروف شده، به نظر تمرکز خود را از دست داده است. کی‌روش هر زمان که تمرکز لازم را نداشته و به جای رسیدگی به امورات فنی تیم ملی به حواشی و مصاحبه علیه دیگران پرداخته، تصمیمات خلق‌الساعه گرفته است. او یک ساعته برای خودش کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده، یک ساعته زمان تمرین تیم ملی مشخص کرده و یک ساعته هم تمرینات تیم ملی را پشت درهای بسته برگزار کرده است. حالا چرا این اتفاقات غیرحرفه‌ای از سوی کی‌روش رخ می‌دهد، باید از این مربی حرفه‌ای پرسید. امیدواریم سرمربی تیم ملی پاسخی برای بی‌برنامگی‌هایش داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mehdi ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    همین مونده تو بخوای در مورد کیروش بزرگ اظهار نظر کنی از کوری چشم شما با قدرت به کارش ادامه میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس