کد خبر 491385
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

منابع آگاه فاش کردند که مقامات عربستان سه مسئول نزدیک به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را به خاطر کلاهبرداری از دولت عربستان اخراج کردند.

به گزارش مشرق، این منابع آگاه به سایت یمنی پرس گفتند که عربستان سه مسئول یمنی نزدیک به عبدربه منصور هادی شامل علی الاحمدی رئیس دستگاه امنیت ملی، محمد الشدادی نایب رئیس مجلس نمایندگان و  حسین عرب وزیر کشور سابق را اخراج و ورود آنها به خاک عربستان را ممنوع کردند.

این منابع گفتند: مسئولان یمنی اخراج شده از عربستان پول گرفته بودند تا جبهه های جنگ مزدوران سعودی در جنوب یمن را فعال کنند اما این پول ها را برای مصارف شخصی خود برداشته و به مراجع دیگری حواله کردند.

برپایه این گزارش، رئیس دستگاه امنیت ملی وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن زمانی که مسئول صدور ویزا بود، ویزا و مجوزهای ورود به عربستان را در مقابل دریافت مبلغی تا 7 هزار ریال سعودی می فروخت.

این سه مسئول کلاهبرداری کردند و مسئولان سعودی مجبور شد تا آنها را اخراج و از آنها بخواهد که خاک عربستان را ترک کنند و انتظار می رود که مسئولان سعودی و دولت دست نشانده یمن تحقیقاتی را درباره چپاول گری نیروهای عبدربه منصور هادی آغاز کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس