کد خبر 491157
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

نظامیان صهیونیست یک شهروند فلسطینی در جنوب کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهروند فلسطینی با خودروی خود دو نظامی این رژیم را زخمی کرد که حال یکی از این نظامیان بسیار وخیم است.

بنا به اعلام پلیس اسرائیل این عملیات شهادت طلبانه در منطقه حلحول در نزدیکی یک چهارراه اصلی که شمال کرانه باختری را به جنوب آن متصل می‌کند، رخ داده است.

قریب 50 روز از شعله‌ور شدن آتش انتفاضه جدید در قدس و کرانه باختری می‌گذرد، طی این مدت بیش از 70 فلسطینی جان باخته‌اند که بیشتر آنها پس از انجام عملیات فردی شهادت طلبانه به شهادت رسیدند.

در نتیجه انجام اقدامات ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی، موجی از ترس و وحشت شهرک نشینان و ساکنان سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است. تصاویر مختلفی از خلوتی خیابان‌ها و وسایل نقلیه عمومی منتشر شده است.

روزنامه‌های صهیونیستی نوشته‌اند که خیزش کنونی مردم فلسطین بیش از جنگ 51روزه سال 2014 به اقتصاد رژیم صهیونیستی ضرر رسانده است.

علی‌رغم همه اقدامات و تلاشهای رژیم اشغالگر صهیونیستی برای سرکوب انتفاضه، عملیات شهروندان فلسطینی همچنان ادامه داشته و در حال گسترش است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس