مشاور وزیر ورزش از حضور ۲ رشته در دوره بعدی بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده برای برگزاری اجلاس شماره 19 فدراسیون کشورهای اسلامی از تاریخ دوشنبه 2 نوامبر تا روز چهارشنبه 4 نوامبر در آذربایجان حضور دارد.

افشارزاده که از اعضای اصلی هیات اجرایی این نهاد است در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در تشریح برنامه های خود در این سفر گفت: در روز ابتدایی هیات اجرایی تشکیل جلسه و راجع به چگونگی برگزاری مسابقات و رشته های ورزشی تصمیم گیری کردند. همچنین در این جلسه در مورد اقامت تیم ها و بازاریابی مسابقات به صورت کامل تصمیم گیری انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در عصر روز نخست این اجلاس کمیته هماهنگی جلسه ای برای برطرف کردن مشکلات و آسیب شناسی این مسابقات برگزار کردند.

سرپرست باشگاه استقلال در تشریح روز دوم این اجلاس تصریح کرد: روز گذشته هیات اجرایی تشکیل جلسه داد و فیصل عبدالعزیز دبیر کل فدراسیون گزارشی جامع از عملکردها و برنامه های این فدراسیون را به اطلاع حاضرین رساند. پس از آن نایب رئیس اول و نماینده چهارمین بازی های کشورهای اسلامی که در سال 2017 در باکو برگزار می شود سخنانی را ایراد کردند. همچین تصمیم گیری لازم صورت گرفت تا رشته های ووشو و ورزش های زورخانه ای به این مسابقات اضافه شود.

افشارزاده افزود: در روز پایانی با صحبت های نماینده رئیس جمهور محترم کشور آذربایجان نهمین مجمع عمومی آغاز شد. او ضمن خیر مقدم به حاضرین مجددا اعلام کرد که کشورش آمادگی برگزاری این مسابقات است و متعهد شد تا همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام دهد. در ادامه آقای عبدالعزیز مجددا به همه حاضرین خیر مقدم گفت و برای همکاری هر چه بهتر ابراز امیدواری کرد. وی در ادامه از حاضرین درخواست کرد تا با بازدید از امکانات این کشور، مشکلات و موانع را به فدراسیون کشورهای اسلامی گزارش کنند. در نهایت کوما مورولایب با اعلام نظر هیات اجرایی مبنی بر اضافه شدن دو رشته ورزشی به مسابقات اعلام کرد که این مسابقات که از روز 12 می سال 2017 تا 22 می با 22 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس