کد خبر 490485
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران از آمادگي كامل اين ناوگان برای ارئه خدمات به شركت كنندگان در راهپيمايی روز ۱۳ آبان خبر داد.

 به گزارش مشرق، احسان مقدم مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران، با گراميداشت روز دانش آموز اظهار داشت:‌ شركت بهره برداري مترو تهران با همكاري ستاد برگزاري مراسم روز دانش آموز، راهپيمايان را تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سيزده آبان ماه به خيابان طالقاني و مقابل لانه جاسوسي انتقال مي دهد.

به گفته مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران به در خواست ستاد برگزاري راهپيمايي، ورودي ايستگاه طالقاني از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ويژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

مقدم با بيان اينكه در صورت نياز و تردد بيشتر مسافر قطار فوق العاده اعزام مي شود تصريح كرد: در اين ساعات مردم مي توانند از ايستگاه هاي قبل و بعد از ايستگاه طالقاني براي رسيدن به مراسم استفاده كنند و پس از برگزاري مراسم مسافرگيري در اين ايستگاه به صورت عادي انجام خواهد شد.

به گفته وي انجام فضا سازي هاي متناسب با اين روز تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان در داخل واگن‌های قطار، اکران و پخش کلیپ های تبلیغاتی از طریق دستگاههای موجود در واگن و ایستگاه‌ها از ديگر برنامه هاي شركت بهره برداري مترو در خصوص روز دانش آموز و تسخير لانه جاسوسي است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس