کد خبر 490337
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

وزیر دفاع کشورمان طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعدادی از شهروندان کشور روسیه را به وزیر دفاع این کشور تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعدادی از شهروندان کشور روسیه را به ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه تسلیت گفت.

در پیام وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران آمده است: حادثه تأسف بار سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعداد قابل توجهی از شهروندان کشور دوست و همسایه فدراسیون روسیه، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

در پیام سردار دهقان تصریح شده است: اینجانب به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده های قربانیان این حادثه دلخراش، صبر و شکیبایی بازماندگان و آمرزش درگذشتگان در این سانحه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

روز شنبه 8 آبان ماه، هواپیمای ایرباس ای-321 که از شرم الشیخ در مصر به سمت سن پترزبورگ در روسیه پرواز می کرد، سقوط و همه 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس