کد خبر 489503
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

اقدامات امروز «انقلابيون 14 فوريه» تحت عنوان «خشم کربلايي» به بسته شدن خيابان‌هاي اصلي مناطق مختلف بحرين منجر شد.

به گزارش مشرق، عمليات «خشم کربلايي» انقلابيون بحريني همزمان با آغاز به کار نشست امنيتي منامه، بسته شدن خيابان‌هاي اصلي شماري از مناطق اين کشور را به همراه داشت.

به گزار‌ش خبرگزاري «البحرين اليوم»، گروهي از انقلابيون بحريني از روز گذشته (شنبه) تا امروز يکشنبه با اجراي عملياتي تحت عنوان «خشم کربلايي»، عبور ومرور در خيابان‌ها و چهارراه‌هاي اصلي از جمله خيابان 14 فوريه را به صورت کامل مختل کرد. خيابان 14 فوريه، منامه را به عربستان سعودي متصل مي‌کند.

اين گزارش حاکي است که عمليات خشم کربلايي انقلابيون بحريني در واکنش تجاوزات نظام بحرين در جمع آوري نمادهاي عاشورايي آغاز شد.

بر اساس اين گزارش، عمليات خشم کربلايي از شهرک الديه آغاز و برخي از محورهاي شهر «عيسي» را نيز در بر گرفت که دخالت نيروهاي امنيتي و بستن چهار راه اصلي اين شهر را در پي داشت.

نيروهاي انقلابي 14 فوريه در جريان اين عمليات، خيابان «زايد» يکي ديگر از خيابان‌هاي اصلي شهرک «سلماباد» را نيز مسدود کردند.

انقلابيون بحريني در عمليات «خشم کربلايي» با آتش زدن لاستيک خودروها در خيابان‌هاي اصلي، عبور و مرور را در خيابان‌ها را دچار اختلال مي‌کنند. ناظران سياسي عمليات اخير انقلابيون را «بي‌نظير» توصيف کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس