تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و آرسنال با پیروزی برابر حریفان خود رقابت را در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

به گزارش مشرق، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس شامگاه روز شنبه ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارها تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان نوریچ بود و در پایان این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. نیکلاس اوتامندی (۶۷) و یحیی توره (۹۰ - پنالتی) در تیم سیتی گلزنی کردند و کامرون ژروم در دقیقه ۸۳ تک گل نورچ را به ثمر رساند. شاگردان پیگرینی با این برد نزدیک ۲۵ امتیازی شدند و در دقیقه ۹۰ در صدر جدول باقی ماندند.

در یکی دیگر از بازی‌ها تیم آرسنال مهمان سوانزی سیتی بود و با سه گلی که در نیمه دوم توسط اولیویه ژیرو (۴۹)، لورن کوشیلنی (۶۸) و خوئل کمپل (۷۴) به ثمر رساندند برد شگفت آور ۳ بر صفر را کسب کرد. این تیم نیز ۲۵ امتیازی شد تا رقابت خود را با منچستر سیتی را حفظ کند.

از دیگر اتفاقات مهم دیدارهای شنبه شب تساوی منچستر یونایتد در زمین کریستال پالاس و باخت وستهام (تیم سوم جدول در پایان هفته دهم) در زمین واتفورد بود. لستر سیتی از این دو نتیجه نهایت بهره را برد و با برتری در خانه وست برومویچ ۲۲ امتیازی شد و بالاتر از منچستر یونایتد در رده سوم جدول قرار گرفت.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* کریستال پالاس 0 - منچستر یونایتد 0
* منچستر سیتی 2 - نوریچ 1
* نیوکاسل 0 - استوک سیتی 0
* واتفورد 2 - وستهام 0
* سوانزی 0 - آرسنال 3
* وست برومویچ 2 - لستر سیتی 3


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس