کد خبر 487737
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

ملی‌پوش والیبال گفت: اگر نتوانیم در ژاپن موفق به کسب سهمیه المپیک شویم، بهتر است همانجا بمانیم و دیگر برنگردیم!

به گزارش مشرق، شهرام محمودی در‌ رابطه با انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، اظها‌ر کرد: انتقاد فدراسیون پزشکی ورزشی در یک فضای سالم و محیط خوبی برگزار شد که خوشحالم کسی که لایق این سمت بود، امروز در فدراسیون پزشکی ورزشی در مسند ریاست فدراسیون قرار گرفت.

وی در‌ رابطه با کواچ و این که آیا رفتن وی می‌تواند به ضرر تیم ‌ملی والیبال برای کسب سهمیه المپیک باشد؟ اظها‌ر کرد: در جلسه امروز کواچ و داورزنی مشخص خواهد شد که آیا او هدایت تیم ‌ملی والیبال را برعهده خواهد داشت یا خیر، اما به‌ هر‌ حال من معتقد هستم با توجه به زمان کمی که تا المپیک باقی‌ مانده است و شناختی که از ملی‌پوشان دارد ماندن وی می‌تواند به والیبال کشور کمک کند. البته این نظر کادرفنی و رییس فدراسیون است که وی با والیبال ا‌د‌ا‌مه‌ دهد یا خیر.

ملی‌پوش والیبال در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: البته در شرایط کنونی به نظر می‌رسد اگر هر سرمربی دیگری جای کواچ قرار گیرد چون شناخت کافی نسبت به ورزشکاران ندارد باید زمان زیادی را صرف کند که در ابتدا از نظر فنی ورزشکاران را بشناسند و سپس برای کسب سهمیه المپیک برنامه‌های ویژه‌ ای را طراحی کند. بنا‌بر‌این به نظر می‌رسد با حضور هر سرمربی دیگری به جز کواچ یک مقدار برای گرفتن سهمیه دچار مشکل خواهیم شد، اما به‌ هر‌ حال باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا وی با داورزنی به توافق لازم برای ماندن می‌رسد یا خیر.

محمودی خاطر‌ نشان کرد: ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک در ژاپن داریم و اگر نتوانیم در ژاپن موفق به کسب سهمیه المپیک شویم مطمئنا باید در همان ژاپن بمانیم و به ایران باز نگردیم. مسابقات ژاپن مسیر کسب سهمیه المپیک را برای تیم‌های حاضر هموار می‌کند و ما می‌توانیم در این کشور به راحتی برای کسب سهمیه المپیک مبارزه و آن را کسب کنیم.

ملی‌پوش والیبال در پایان در‌ رابطه با انتظار ورزشکاران از رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، خاطر‌ نشان کرد: تمامی ورزشکاران به ویژه‌ والیبالیست‌ها این انتظار را دارند که فدراسیون پزشکی ورزشی توجه ویژه‌ای به ورزشکاران ملی داشته باشد و مشکلات آنها را مرتفع کند. البته با آمدن دکتر نوروزی که خود یکی از پیشکسوتان والیبال در کشور است، ما امید زیادی داریم که شاهد موفقیت‌های زیادی در بخش پزشکی ورزشی و خدمات رسانی به ورزشکاران از سوی فدراسیون در آینده خواهیم بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس