وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی هشدار داد که حزب‌الله پس از پایان جنگ داخلی در سوریه تمام تمرکز خود را به نبرد با این رژیم معطوف خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست، آویدگور لیبرمن، رئیس حزب  اسرائیل بیتنا و وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) هشدار داد که سخنرانی اخیر رهبر حزب‌الله بیانگر این مسئله است که این سازمان به محض رها شدن از جنگ سوریه  توجه خود را معطوف این رژیم خواهد کرد.

این اظهارات درحالی مطرح شده است که سید حسن نصرالله در سخنرانی روز عاشورای خود با انتقاد از آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حزب‌الله  در گذشته با اسرائیل مبارزه کرده و به نبرد با این رژیم ادامه می‌دهد.

لیبرمن با اشاره به این سخنرانی گفت: برای افرادی که معنی سخنان نصرالله را متوجه نشده‌اند باید بگویم که منظور وی این بود: ما تقریبا جنگ در سوریه را به پایان رسانده‌ایم و اکنون برای مواجهه با شما آزادیم.

وی در ادامه گفت: باید سخنان نصرالله را جدی بگیریم. زیرا  منظور او این بود که " ما و ایرانیها به حساب شما خواهیم رسید، تنها اجازه دهید کارمان را در سوریه تمام کنیم.

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو خواست تا هرچه سریعتر این موضوع را در کمیته دفاعی و امور خارجی کنست مطرح کند و راهکاری برای آن بیاندیشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    همون طور که اگه خدای ناکرده شما پیروز بشید بعد از سوریه سراغ حزب الله میرید
  • احسان ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    انشاا... نوبت شما هم خواهد رسید... ما اشغالگر نیستیم اما با اشغالگران همچون سنگیم و با دوستان همچون موم.
  • مهماندار هواپیما ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    ایران و حزب الله باید پیش دستی کنند تا برجام گلویشان را نگرفته گلوی امریکا و اسراییل را بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس