کد خبر 485704
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴

او پس از بازگشت به جبهه ها، طرف «ابوحامد» (فرمانده لشکر فاطمیون ) به عنوان «مشاور عملیاتی» در قرارگاه «حلب» منصوب شد و مدتی بعد، «فرماندهی عملیات لشکرفاطمیون» در محور دمشق را به دست گرفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «محمد رضا خاوری» با نام جهادی «حجت» از موسسان و فرماندهان ارشد «لشکر فاطمیون» در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» به کاروانِ شهدای «مدافع حرم بانوی مقاومت» پیوست.

«شهیدخاوری» از نخستین داوطلبانِ افغان تبار بود که برای دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)» عازم «سوریه» شد که در بدو ورود به این کشور (سالشمسی۱۳۹۲) در منطقه «فروسیه» (دمشق)  زخمی شد و می توان او را اولین جانباز «لشکر فاطمیون» به شمار آورد. وی بر اثر همین جراحت شدید، حدود یک سال از میادین نبرد دور ماند. «محمدرضا خاوری» از هم‌رزمان و دوستان نزدیک «شهید علیرضا توسلی»(ابوحامد) بود. او پس از بازگشت به جبهه ها، طرف «ابوحامد» (فرمانده لشکر فاطمیون ) به عنوان «مشاور عملیاتی» در قرارگاه «حلب» منصوب شد و مدتی بعد، «فرماندهی عملیات لشکرفاطمیون» در محور دمشق را به دست گرفت. «خاوری» پس از شهادت «ابو حامد» به عنوان فرمانده‌ی «گردان الزهرا(صلوات الله علیها)» و پشتیبانی «لشکر فاطمیون» به جهاد خود ادامه داد.

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


تصاویر/ «حجت» با «ابوحامد» دست داد
تصاویر/ «حجت» با «ابوحامد» دست داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    یا لیتنا کنا معکم!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    1 0
    خدا د رشهادت را چهار طاق باز کرده بر عاشقانش
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    1 0
    صلوات
  • مرتضی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    1 0
    اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس