کد خبر 483520
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید از نگرشی برخی از هموطنانش نسبت به او ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کریم بنزما گفت که دوست دارد در پاریس بازی کند. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها به بازی در پارک دو پرنس علاقه و برای تحت تأثیر قراردادن هموطنانش انگیزه دارد اما به این مسئله هم واقف است که اگر برای بازی چهارشنبه شب کاملاً آماده نباشد ممکن است با انتقادات فراوانی مواجه شود.

او در این خصوص به نشریه ژورنال دومانش گفت: من دارم با تمام توانم کار می‌کنم تا در سریع‌ترین زمان ممکن برگردم. دارم سخت تلاش می‌کنم که به بازی چهارشنبه شب در پاریس برسم اما نمی‌خواهم عجله کنم. می‌دانیم که برابر پاری‌سن‌ژرمن کار سختی داریم. PSG در این سال‌های اخیر پیشرفت و به انجام چنین بازی‌های بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده است. هدف ما این است که در گروه‌مان صدرنشین شویم.

بنزما در ادامه به شایعاتی که درباره آینده او احتمال خروجش از سانتیاگوبرنابئو ساخته شده است اشاره داشت. وی تأکید کرد: چرا باید از رئال‌مادرید بروم؟ من در بهترین باشگاه دنیا، بازیکن ترکیب اصلی‌ام و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

مهاجم پیشین لیون اعتراف کرد به طور جدی احساس می‌کند در کشورش مردم او را پایین‌تر از چیزی که واقعاً هست، می‌دانند. او گفت: وقتی مردم درباره‌ام حرف می‌زنند این حس به من القا می‌شود که همه آنها می‌توانستند افتخاراتی که من با رئال‌مادرید کسب کرده‌ام را داشته باشند. آنها اشتباه می‌کنند.

بنزمای 27 ساله درباره شانس موفقیت پاری‌سن‌ژرمن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: PSG هم مثل ما می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود. پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که با سرعتی بالا دارد پیشرفت و فاصله‌اش را با دیگر مدعیان کم می‌کند. این تیم تا الان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌هایی قدرتمندتر از خودش مواجه شده است اما خوب می‌شود اگر تیمی از فرانسه هم به مراحل پایانی راه پیدا و برای مدعیان بزرگ اروپا مزاحمت ایجاد کند. سال 2006 ما در لیون بازیکنان بزرگی داشتیم اما درمیلان باختیم چون آن فاکتور خاصی که تیم‌های بزرگ را از سایرین متمایز می‌کند نداشتیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس