کد خبر 483026
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

مدافع صبای قم در همان دقیقه اول بازی با پرسپولیس مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

به گزارش مشرق، هاشم بیک زاده با بدشانسی جدال حساس با پرسپولیس را از در همان دقیقه اول بازی از دست داد تا نامش به جمع مصدومان سرشناس این هفته از رقابت های لیگ برتر اضافه شود. اتفاقی که به اذعان خود هاشم یکی از بدترین اتفاقات ممکن بود.

بدشانس تر از من کسی نیست
بدشانس تر از من در این چندسال فوتبال ایران نداشته است.به قدری کلافه ام که در این یکی، دور روز اصلا حال و حوصله حرف زدن نداشتم و تنها استراحت کردم.الان هم نمی دانم وضعیت آسیب دیدگی ام به چه شکل است و منتظر جواب ام آر آی هستم تا بعدازظهر پزشک تیم تکلیفم را روشن کند. فقط امیدوارم زیاد از میادین دور نباشم.

پوستم کلفت شده اما این بار خیلی تلخ تر بود
در این یکی، دو سال به قدری مصدوم شدم و تورنمنت های بزرگ را از دست دادم که به قوی پوستم کلفت شده اما اتفاق اخیر آن هم در همان دقیقه اول بازی بدجوری در روحیه ام تاثیر منفی گذاشت .نمی دانم حکمتش چیست؟ اما هر چه باشد خواست خدا بوده و حالا که کمی آرام تر شدم تلاشم را می کنم تا خیلی زود برگردم چون انگیزه های خیلی زیادی برای این فصل دارم.

تا حالا از کشاله مصدوم نشدم
آسیب دیدگی ام این بار از ناحیه کشاله ران است.تا به حال این مصدومیت را نداشتم و در آن صحنه هم به خاطر یک اشتباه ساده از بچه های صبا مجبور شدم استارت بزنم تا مانع گلزنی مهاجم پرسپولیس شوم که عایدی آن استارت دقیقه اول این مصدومیت تلخ بود.

باید پرسپولیس را می بردیم
به نظرم بازی خوبی بود و باید صبا برنده از زمین خارج می شد چون هم بهتر از پرسپولیس بازی کردیم هم موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم.همان طور که پیش بینی کرده بودیم اتفاق رخ داده برای مرحوم هادی نوروزی باعث شده بود پرسپولیسی ها عصبی بازی کنند و این برای ما که دنبال سه امتیاز بودیم بهترین فرصت بود اما یک اشتباه در آخرین دقایق بازی نقشه ها را خراب کرد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس