کد خبر 482659
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

سرمربی شیاطین سرخ تاثیرگذارترین بازیکن تیمش را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ساکرنت نوشت: لوییس فان خال دومین سال مربیگری در باشگاه منچستریونایتد را می‌گذراند. او فصل گذشته با این تیم به هیچ عنوانی نرسید اما در فصل جاری تلاش می‌کند تا حداقل یک جام با این تیم بگیرد.

فان خال بر این باور است که وین رونی، کاپیتان این تیم بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن تیمش است. در حالی که امروز (شنبه) منچستریونایتد میهمان اورتون است و رونی با تیم پیشین خود روبه‌رو می‌شود، رونی در 13 دیدارش برای یونایتدها تنها یک گل به ثمر رسانده است.

فان خال در این مورد گفت: وین کاپیتان تیم ما است و بازیکنی بسیار مهم برای یونایتد به شمار می‌رود زیرا تاثیری که او در تیم‌مان دارد، بیشتر از هر بازیکن دیگریست. رونی بازیکنی بسیار مهم برای من، هم‌تیمی‌هایش و همه اعضای باشگاه است.

وین رونی فصل را در حالی آغاز کرد که به عنوان مهاجم نخست از او استفاده می‌شد اما با پیوستن آنتونی مارتیال به این تیم، نقش دیگری در ترکیب یونایتدها به رونی سپرده شد. او اکنون بیشتر در پشت مهاجم و یا در خط میانی به کار گرفته می‌شود.

فان خال در این زمینه هم گفت: رونی اکنون مهاجم دوم ماست. بازیکن شماره 10، معمولا مهاجم دوم است. این چیزی است که من ترجیح می‌دهم اما گاهی وقت‌ها در خط میانی ممکن است تصمیم‌های دیگری بگیرم. باید صبر کنیم و ببینیم آیا رونی می‌تواند با این شرایط ادامه دهد یا نه زیرا او توانایی‌ بازی کردن در پست‌های مختلف را دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس