کد خبر 482332
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

یک ژنرال ارتش روسیه اعلام کرد که سخن گفتن درباره توانمندی های نامحدود ارتش آمریکا داستان سرایی برای کودکان است.

به گزارش مشرق، روسیا الیوم نوشت: ژنرال آندری کارتاپولوف معاون فرمانده ستاد کل ارتش روسیه با اعلام این موضوع گفت: کشتی های شناور روسیه در دریای مدیترانه می توانند در هر زمان مواضع داعش را هدف بگیرند و نیروهای هوایی سوریه، عراق و ایران طبق برنامه های خود و با هماهنگی روسیه به مبارزه با داعشی ها می پردازند.

ژنرال کارتاپولوف افزود: کشتی های روسیه در دریای مدیترانه از عملیات هوایی ما در سوریه پشتیبانی می کنند.

معاون فرمانده ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: روسیه کشتی های جنگی در دریای مدیترانه برای حفاظت از پایگاه خود مستقر کرده است که این کشتی ها هیچگاه خطری برای کشورهای ائتلاف محسوب نمی شوند.

کارتاپولوف خاطرنشان کرد: جنگنده های روسیه از زمان آغاز عملیات هوایی ما در سوریه بیش از 600 بار بر فراز این کشور به پرواز درآمده و بیش از 380 موضع گروه تروریستی داعش را بمباران کرده اند.

کارتاپولوف از فرار تروریست های داعشی از مواضع خود خبر داد و گفت: ما مواردی از ترس و  فرار اعضای داعش از مواضع خود را مشاهده کرده ایم . هدف روسیه ریشه کنی داعش و  هدایت کردن بحران سوریه به مسیر سیاسی است.

کارتاپولوف آمریکا را به همکاری نکردن با روسیه در مبارزه با داعش متهم کرد و افزود : مسکو از ابتدا واشنگتن را به همکاری در چارچوب مرکز اطلاعات بغداد دعوت کرد ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

کارتاپولوف خاطرنشان کرد: توانمندی های نامحدود آمریکا داستان کودکانه است. آمریکایی ها موشک های روسی را که از دریای خزر برای انهدام مواضع داعش در سوریه شلیک شد، ندیده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    اول انقلاب بود و فریاد می زدیم آمریکا تو خالی است ویتنام گواهیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس