کد خبر 482277
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

سرمربی اخراجی استقلال اهواز گفت: هنوز کسی به من حکم اخراجم را ابلاغ نکرده و پس از اینکه این مساله به اعلام شد در مورد آن صحبت می‌کنم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی اخراجی استقلال اهواز درمورد برکناری‌اش از استقلال اهواز گفت: تا زمانی که محمد ملکی در این مورد با من صحبت نکرده است نمی‌توانم چیزی بگویم. وقتی خودم با ملکی صحبت کردم آن وقت از برکناری مطمئن می‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا از این مسئله ناراحت نشده است خاطر نشان کرد: مربیگری استقلال اهواز افتخاری بود که نصیب من شد باور کنید در چند روز اخیر بدترین روزهای 53 سال زندگی خود را پشت سر گذاشتم با دست خالی برای موفقیت تیم تلاش کردم زمین تمرین، هتل تیم و تمامی امکانات را بنده تهیه می‌کردم به عشق بچه‌های لشکرآباد و سایر محله‌های اهواز برای موفقیت تیم تلاش می‌کردم.اگر این مسئله درست باشد و ملکی برکناری‌ام را به من اعلام کند ابتدا 48ساعت استراحت می‌کنم و سپس صحبت‌هایم را مطرح خواهم کرد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه ملکی اعلام کرده یکشنبه پول بازیکنان را پرداخت می‌کند اظهار داشت: پول هفته قبل و مدتی قبل‌تر هم بود اما پول را نگه داشتم تا این نتیجه حاصل شود و من را کنار بگذارند مگر می‌شود شبانه پول برسد چه اسپانسر خوبی واقعا این مسائل جالب است.

وی درمورد انتقاد ملکی به نبود عادل کلاه‌کج در کنار استقلال اهواز و حضورش در مراسم‌های ختم هادی نوروزی تصریح کرد: ابتدا باید بگویم عادل کلاه کج دو بازی محروم بود و تنها کسی که برای بخشش او تلاش کرد بنده بودم به محض اینکه محرومیت او بخشیده شد این بازیکن خودش را به تهران رساند در ضمن باید بگویم تنها کسی که برای لغو محرومیت او تلاش کرد بنده بودم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه تغییرات زیادی در استقلال اهواز رخ داده و هر روز یک نفر محروم می‌شود تصریح کرد: به هر حال پس از سرپرست و مدیرعامل هیأت مدیره و مالک نوبت به من رسید باز هم اعلام می‌کنم فعلا قصد صحبت ندارم و ابتدا باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد از اینکه حرف‌هایم را با ملکی زدم درمورد سختی‌هایی که در این مدت بر ما گذشت مصاحبه خواهم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس