کد خبر 482274
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار امروز مقابل تراکتورسازی جوری بازی کردیم که حریف پیروز و احیا شد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از شکست دو بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به اعتقاد من امروز خوب بازی کردیم، اما امتیاز نگرفتیم و این برای فولاد بد است که در بازی خانگی هم دست خالی زمین را ترک کند.

وی با اشاره به اخراج شریفات خاطرنشان کرد: شریفات حرکت غیرحرفه‌ای انجام داد و لطمه بزرگی به ما زد و درواقع ما امروز تراکتورسازی را احیا کردیم. باخت‌های ما هم حکایت خاصی دارد، چون در اطراف تیم انرژی منفی وجود دارد و باید برای آن چاره ای بیندیشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه این انرژی منفی مربوط به مسائل فنی نیست، گفت: من مربی هستم و کاری به بحث‌های مدیریتی ندارم. نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنم، اما قهرمانی، داور بازی در گرفتن پنالتی برای تراکتورسازی کمی عجولانه عمل کرد.

اسکوچیچ ادامه داد: شکست بدی خوردیم. تراکتور خوب نبود و ما هم بد بازی کردیم که همین موضوع باعث شد آنها برنده باشند. من اعتقادی به سقوط فولاد ندارم و معتقدم باید برای بهتر شدن تلاش کنیم، اما این بهتر شدن به وضعیت باشگاه مربوط می‌شود و من هیچ تضمینی درمورد آن نمی‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: بازی امروز تراکتور و فولاد در حقیقت بازی فولاد مقابل فولاد بود، چون اکثر بازیکنان تأثیرگذار من در تیم مقابل بازی می‌کردند. ما گل‌زن خوب نداریم و هیچ بازیکنی هم حاضر نیست به فولاد بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس