کد خبر 482271
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها ادعا کرد برخی در تلاش هستند که جو تیم او را متشنج کنند و نگذارند که رئال نتایجی قابل قبول کسب کند.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس، سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه شب کهکشانی‌ها برابر لوانته به خبرنگاران گفت: یک سری مردم هستند که نمی‌خواهند اوضاع برای رئال‌مادرید خوب پیش برود و هدف‌شان بر هم زدن آرامش تیم ماست. داستان‌هایی درباره بروز جنجال در رئال‌مادرید ساخته و شایع شده است که می‌تواند مردم و حتی متعصب‌ترین هواداران رئال مادرید را هم گمراه کند. مردم چیزهایی را باور می‌کنند که صحت ندارند.

وی درباره جو رختکن رئال‌مادرید تأکید کرد: چیزی که در من مصاحبه قبلی‌ام گفتم یک واقعیت است. در تیم ما جو واقعاً خوبی حاکم است. بازیکنان با یکدیگر رقابت دارند اما رابطه‌شان با یکدیگر خوب است. مسلماً رابطه برخی از بازیکنان با یکدیگر به دلایل خاصی صمیمانه‌تر است مثل رابطه مودریچ و کواچیچ یا بنزما و واران اما در میان بازیکنان ما هیچ مشکلی وجود ندارد. من نمی‌توانم چیزی که مدیران برنامه بازیکنان می‌گویند را هم کنترل کنم.

سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها درباره شایعاتی که درباره تیره‌و‌تار بودن روابط میان کریستیانو رونالدو و گرث بیل وجود دارد (شایعه‌ای که جرقه آن را جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بیل زد) عنوان کرد: جو حاکم بر تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان با یکدیگر خوب کنار می‌آیند. در تیم ما مشکلی وجود ندارد، اگرچه من نمی‌توانم چیزی که مدیربرنامه‌ها می‌گویند را کنترل کنم. همه ما باید در کنار هم کار را پیش ببریم. ما روی اهداف‌مان تمرکز داریم.

ویروس فیفا، موضوع دیگری بود که بنیتس به آن اشاره داشت. وی در این باره کفت: تمام تیم‌ها در بازی‌های ملی بازیکن از دست داده‌اند. در این خصوص کار زیادی از دست ما ساخته نیست. مسلماً وقتی تعداد زیادی از بازیکنان ملی‌پوش‌تان را از دست می‌دهد کار سخت‌تر می‌شود. به هر حال ما باید با شرایط همان گونه که هستند کنار بیاییم.

تیم فوتبال رئال‌مادرید ساعت 17:30 فردا (شنبه) به وقت تهران میزبان لوانته خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس