مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، گفت: آمار انضباطی در رقابت‌های لیگ دسته اول وحشتناک است در یک هفته 80درصد مسابقات با گزارش همراه بوده است.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در خصوص اتفاقات و حواشی عجیب و غریبی که در هفته دهم لیگ دسته اول به وقوع پیوسته اظهار داشت: متأسفانه حواشی در لیگ دسته اول بسیار زیاد شده است یک آمار وحشتناک وجود دارد و آن اینکه در چارچوب هفته هشتم مسابقات از 10 بازی برگزار شده 8 مسابقه دارای گزارش انضباطی است که یعنی 80 درصد مسابقات با موارد انضباطی همراه بوده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم علت اینکه تیم‌ها به سمت و سوی حواشی و دامن زدن به این موارد رفته‌اند چیست. باید کنترل شود مسابقات هم اکنون به روزهای حساس‌تر خود می‌رسد و باید افراد خویشتن‌دار باشند تا بتوانیم از لحاظ فنی شرایط بهتری را در لیگ دسته اول رقم بزنیم اما هم اکنون متأسفانه از لحاظ فنی کیفیت رقابت‌ها پایین آمده است و دلیل آن هم همین حواشی است.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول در خصوص اتفاقات هفته دهم تأکید کرد: تا کنون گزارش‌های سه دیدار به دست ما رسیده است. متأسفانه در دیدار ماشین‌سازی و شهرداری اردبیل اتفاقات ناگواری رقم خورد که باعث شکستن پزشکی‌یار شهرداری هم شد. در دیدار صنعت نفت و نماینده یزد هم تماشاگران دو تیم پس از پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند.

وی افزود: در دیدار داماش و پارسه هم پس از اتمام بازی بازیکن داماش به بازیکن پارسه توهین می‌کند که بازیکن پارسه به جای گزارش آن به مسئولان خود در صدد برخورد با او بر می‌آید و به سمت او حمله‌ور می‌شود و او را کتک می‌زند.

محمودزاده در مورد اینکه آیا در دیدار پارسه یا داماش گاز اشک‌آور زده شده، گفت:‌من هم این موضوع را شنیده‌ام با نماینده خود که صحبت می‌کردم او گفت وقتی بازی تمام شد داوران را به سمت رختکن هدایت کردم و پس از بازگشتم به زمین مسابقه دیدم که درگیری رخ داده است. از نیروی انتظامی که پرسیده بود آنها هم گفته بودند که به خاطر فحاشی بازیکن داماش،‌ بازیکن پارسه به سمت او حمله کرده و او را کتک زده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس