کد خبر 480052
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

در شرایطی که در روزهای اخیر نگرانی مقامهای روس از امکان حملات تروریستی برای انتقام گیری از بمباران مواضع داعش در سوریه افزایش یافته است رسانه های روسی از دستگیری سه نفر به جرم تلاش برای ارتکاب عمل تروریستی در مسکو خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های روسی از جمله خبرگزاری اینترفاکس و شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه عصر یکشنبه اعلام کردند: ماموران امنیتی در خانه ای در خیابان «استرلبیشنسکی» در غرب مسکو، بمب دست ساز یافتند و سه نفر در این آپارتمان که قصد داشتند بمب را منفجر کنند دستگیر شدند.

کمیته ملی ضدتروریستی روسیه در این رابطه اعلام کرد: ماموران امنیتی پس از دستگیری افراد، بمب دست ساز را خنثی کردند.

در هنگام خنثی کردن بمب به منظور جلوگیری از تلفات احتمالی، جریان گاز خانه به طور کامل قطع و یکصد نفر از آپارتمان های واقع در ساختمان مسکونی پنج طبقه تخلیه شدند.

روسیه از 12 روز پیش بمباران مواضع گروه تروریستی داعش و گروه های تروریستی دیگر در سوریه را شروع کرده است و در این مدت بیش از 150 هدف تروریست ها شامل اردوگاه های آموزشی، مقرهای فرماندهی، انبارهای تسلیحات، مهمات، سوخت و مواد غذایی تروریستها با بمباران هوایی نابود شده است.

برخی از گروه های تروریستی از جمله گروهی موسوم به احرار الشام که از طرف عربستان سعودی حمایت می شود روسیه را تهدید به انتقام گیری کرده است.

در این رابطه در روزهای اخیر تدابیر امنیتی در مسکو تشدید شده و در اماکن عمومی ازجمله ایستگاه های مترو ماموران پلیس در گروه های چندنفری به گشت زنی می پردازند و ماموران کنترل مترو نیز با دستگاه های بمب یاب برخی مسافران این سامانه را کنترل می کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس